Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forholder du deg til selgere med oppsøkende virksomhet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan behandler du selgere med oppsøkende virksomhet?
Å jeg elsker selgere. Prater lenge og sier alltid ja. 0 0%
Jeg er høflig, og sliter med å komme meg unna. Ender opp med å takke ja. 0 0%
Jeg er høflig, og klarer å avvise på en hyggelig måte 43 34,40%
Jeg kan nok være litt uhøflig og avvisende. Takker alltid nei 46 36,80%
Jeg er avvisende fra første kontakt. Legger på eller går unna 36 28,80%
Brokkoli. Har ikke hatt kontakt med selger på aldri så lenge. 0 0%
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-21, 19:47   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan forholder du deg til selgere med oppsøkende virksomhet?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Truer du med å politianmelde selgere som ringer på hos deg? Bare fordi de ringer på

Ja på oppfordring fra lokalavisen fordi kriminelle sjekker forholdene før de starter innbruddsraid.

Gammel 29-04-21, 08:58   #2
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forholder du deg til selgere med oppsøkende virksomhet?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Ja på oppfordring fra lokalavisen fordi kriminelle sjekker forholdene før de starter innbruddsraid.

Så ikke som en default reaksjon , altså - DET hadde jo i såfall vært litt overkill og rart Her stapper tyvene inn lapper i postkasser og dører for å se om folk er hjemme, men å ringe på er gir selvsagt er kjappere svar på akkurat DET spørsmålet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.