Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør man i Oslo nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-21, 13:12   #1
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør man i Oslo nå?

Og forresten: Siden du skal være to uker og restauranter er stengt, ville jeg absolutt satset på å bo i leilighet i stedet for på hotell. "Kjeden" Frogner House har flere sånne småleilighetshus på Frogner. Både det i Bygdøy alle og de to som ligger i nærheten av Solli har jeg vært inni og anbefaler dem. Er jo mye bedre med leilighet når du ikke kan spise ute. Men kanskje er det det som er planlagt allerede. Disse er som oftest like rimelige som hotell og du har større plass og kjøleskap/kjøkkenustyr etc.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-21, 13:56   #2
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man i Oslo nå?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Og forresten: Siden du skal være to uker og restauranter er stengt, ville jeg absolutt satset på å bo i leilighet i stedet for på hotell. "Kjeden" Frogner House har flere sånne småleilighetshus på Frogner. Både det i Bygdøy alle og de to som ligger i nærheten av Solli har jeg vært inni og anbefaler dem. Er jo mye bedre med leilighet når du ikke kan spise ute. Men kanskje er det det som er planlagt allerede. Disse er som oftest like rimelige som hotell og du har større plass og kjøleskap/kjøkkenustyr etc.

Er vel der vi er booket inn. Bestemmer ikke noe selv.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.