|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 17. mai-planer i årJeg hadde litt sånn i bakhodet tenkt at "jah, da blir det vel som i fjor, rolig frokost og så gå og spise på uteserveringen på Lysaker brygge og se på båtene som har "båttog"", og det slo meg ikke før her om dagen, at det går jo ikke, for alt er jo stengt.
![]() |
#82 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai-planer i årJeg ordner noe godt til lunsj, tar det med til stefaren min, og blir der noen timer og ser 17. maisendinga på NRK med han. Middag hos venninne på tidligkvelden. Herremannen har planer med kompiser hele dagen.
![]() |
#83 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 17. mai-planer i årKan man finne tidligere års 17. maier på NRK? Det kunne jo vært fint å ha på TV-en!
![]() |
#87 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 17. mai-planer i årVi har pleid å feire med vennefamilie som hr andre planer i år. Vi har ikke familie her. Det blir jo ikke tog eller arrangement på skolen. Restauranter er stengt. Er det noen som har tips til hva vi kan finne på slik at det ikke bare blir vanlig søndag?
![]() |
#88 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: 17. mai-planer i år
Ta en tur til sentrum eller et sted det er mulig å kjøpe seg verden største softis. Kanskje det er flere litt pyntede mennesker som vandrer omkring. God middag, enten favoritt-takeaway eller 17.mai mat dere måtte like. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: 17. mai-planer i årJeg syntes faktisk at fjorårets korona 17. mai sending var rørende og fin gitt situasjonen. Tror nesten jeg bare hadde hylgrått om jeg hadde sett det sånn det egentlig skal være, altså gamle sendinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
WF: BNBE
![]() Sv: 17. mai-planer i årVi reiser til foreldrene mine, vi går i en liten karantene fra etter skoletid i dag, og blir hjemme noen dager først. Jeg har lyst til å gjøre noe helt annet, gå på fjelltur eller noe sånt. Vi er korpsfolk, og skulle spilt alle tre, men nå er alt avlyst, og da orker jeg ikke å gjøre noe halvveis. Så da blir det en velfortjent fridag. :-)
![]() |
#93 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: 17. mai-planer i årKransekake har jeg faktisk igjen i fryseren etter konfirmasjonen i høst. Det er bare om å gjøre å huske å ta det opp.
![]() |
#94 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
De trenger bare noe over 10 minutter i romtemperatur før de kan spises, så det går bra selv om du (nesten) glemmer det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Jada, jeg vet det.
![]() |
#96 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: 17. mai-planer i årDet skal være bilkortesje her; den kjører forbi rett nedi veien her. Vi går nok og ser den. Så ser vi sikkert korpset spille, for der kommer det sikkert kjentfolk. Stopper innom Narvesen på Amfisenteret og kjøper is; vil tro de har åpent ellers har nok Kiwi åpent.
![]() |
|
|