Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Induksjonstopp, hva ønsker jeg meg?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-21, 12:31   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Induksjonstopp, hva ønsker jeg meg?

Den så veldig fin ut og har fine funksjoner. Men så ikke boosting nevnt, og hadde ikke kjøpt uten det.

Gammel 14-05-21, 12:34   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Den så veldig fin ut og har fine funksjoner. Men så ikke boosting nevnt, og hadde ikke kjøpt uten det.

Står under Spesifikasjoner at den har fire. Det har min også, men jeg kan bare bruke to samtidig.

Gammel 14-05-21, 12:41   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Hva er det som gjør at du liker den bedre?

Min e-lux er mye eldre type enn dem du viser. På min må man først velge "plate" og så kan man trykke pluss eller minus på effekt.

På Siemens'en jeg besøker jevnlig er det bare å trykke rett på den plata/sonen jeg vil ha og skyve fingeren att og fram.

På min e-lux er det boost kun på to "plater", to faste steder.
Før hadde jeg Beha og der kunne jeg booste to tilfeldige soner samtidig, likte det bedre.

Jeg hadde først sett meg ut hvilket merke/type jeg ville ha, og så bestilt på nett der jeg fant det billigst. Samme om man henter det på Elkjøp eller posten, liksom...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-21, 12:45   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en fra Siemens som ikke okkuperer den øverste skuffen under. Og så har den boost på alle plater. Bruker boost ganske mye.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.