|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() BH-er til langpuppJeg har gått fra en G cup til noe jeg tror er en B cup.
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: BH-er til langpuppHar du prøvd sports-bh? Det synes jeg er mest behagelig.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: BH-er til langpuppSPorts-BH - eller sånn forkneppet kompresjonsbh man bruker etter brystoperasjoner.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tatt på
|
![]() Sv: BH-er til langpuppDet som er viktig når du kjøper BH, om det er med eller uten spile, er at du får all hud og sidepupp inn i cupen. Man må dytte og dra litt, men finner du BH som passer så skal den sitte godt. Du er garantert større en B-cup skal du få inn alt i en cup. Og båndet rundt skal være så stramt at det ikke siger opp bak. Gjør den det, har du for stort bånd.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: BH-er til langpuppJeg syns hm har noen gode sømløse modeller.
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: BH-er til langpuppJeg har nok villet dratt til en skikkelig undertøysbutikk som kan sine saker - men du er kanskje fortsatt på vei nedover i vekt?
![]() |
|
|