|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treUvigslet jord av Agnes Louise Matre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treJeg er allerede halvveis i Johan Egerkrans sin De levende døde (2018/2019). De fleste illustrasjonene er av Johan Egerkrans selv og alene verdt boka. Øyvind Lysebo Ekelund har oversatt den fra svensk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treJeg har begynt på The Island av Victoria Hislop i påvente av den nyeste boken i serien om de syv søstre av Lucinda Riley (venter på engelsk versjon til Kindle, skal komme 27.).
![]() |
#104 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treJeg leser Old Filth av Jane Gardam, og nyter hver eneste setning.
![]() |
#105 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treJeg holder på med Det som forsvinner, av Brit Brenner. Leste en anmeldelse i Aftenposten og ble interessert, og så langt liker jeg den godt. Sørstat, rasisme, og en historie man blir fenget av. Jeg har ikke kommet så langt, men den gir litt samme feel som The Help/Barnepiken, for de som husker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Lesende
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treBibelens kvinner - historiene som forma verda av Alf Kjetil Walgermo. Den er tykk, godt illustrert, analytisk og interessant. Jeg lærer mye jeg ikke visste om. Jeg sitter også med en undring over hvor kraftig kvinners rolle er underkommunisert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treNå har jeg strukket ut Max & Mischa i flere måneder men begynner dessverre å nærme meg slutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treLois McMaster Bujold: Barrayar.
![]() |
#109 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treJeg leser Åsne Seierstad sin bok om 11. juli. Det er interessant, spesielt hvordan manglende sterk ledelse er hovedårsak til at ABB ikke ble stoppet før utøya. Det er virkelig en skandale.
![]() |
#110 |
I endring
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treLeser/hører Tore Renberg sin Angrep fra alle kanter.
![]() |
#111 |
Lesende
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd tre
Takk for tips. Den vil jeg gjerne lese. Du mente vel 22? |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Bork bork bork
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treBetween Two Fires av Christopher Buehlman. Beskrives som middelaldersk horror, eller mørk fantasy.
![]() |
#113 |
Lesende
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treTakk Kjøkkenskriveren, der fikk jeg et godt tips til forfatter jeg aldri har hørt om før. Han skal opp på leselista. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd tre
takk for dette tipset!!
![]() |
#115 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treHar begynt på "Høyt" av Erika Fatland. Leser egentlig ikke så mye sakprosa men plukket med meg "Sovjetistan" av samme forfatter da jeg var på ferie i fjor. Derfor blir det "Høyt" som er sommerens sakprosabok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treDet mørkeste rommet av Hilde Reikrås og Ingunn Røren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treJeg har akkurat lest ferdig The Lost Future of Pepperharrow av Natasha Pulley.
![]() |
#118 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treLois McMaster Bujold: The Warrior's Apprentice.
![]() |
#119 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treJeg har som vanlig mange bøker å fordype meg i, alle til sitt bruk. Som e-bok på BookBites leser jeg Arbeidsnever, Jan Kristoffer Dale. I papirformat leser jeg Sannhet, en kort historie om løgn, idioti og fake news, Tom Phillips. På øret har jeg Sju dagar i august, Brit Bildøen.
![]() |
|
|