Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Finnes det en smart løsning for kalde føtter?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-21, 10:46   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en smart løsning for kalde føtter?

Jeg har også ofte kalde tær, og av andre årsaker har jeg brukt en massasjepute på leggen min det siste året for å løse opp knuter og også forbedre blodsirkulasjonen. Det har faktisk hjulpet mye, og jeg sliter ikke like mye med kalde tær lenger. Massasjepute er i tillegg varm, så det hjelper både umiddelbart og på lang sikt.

Også har jeg fått meg gode, gammeldagse filttøfler.

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg fikk engang et tips om å tygge 3-4 tørkede einebær (krydderglass) daglig og svelge dem ned med vann. Det skulle hjelpe på blodsirkulasjonen.

Det bør man IKKE gjøre når man er gravid iallfall, det kan føre til spontanabort.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.