|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: "Nektet adgang fordi jeg er gravid" (VG)Dørvakta gjorde det i beste mening - jeg tror det var hormonene som tok overhånd og trampet avgårde til VG. Tåpelig synes jeg.
|
|
|
#23 |
|
Live and let live
|
Sv: "Nektet adgang fordi jeg er gravid" (VG)"Hadde det vært mitt utested, ville jeg ikke at dørvaktene mine skulle oppført seg slik, sier hun." (
|
|
|
#24 |
|
Erfaren nok
|
Sv: "Nektet adgang fordi jeg er gravid" (VG)
Men det hadde jo holdt å si det en gang? Og hun opplevde han jo som ganske frekk. Jeg vil tro det oppleves annerledes i virkeligheten, muntlig, enn skriftlig i VG.
|
|
|
#25 |
|
Absolut ateist
|
Sv: "Nektet adgang fordi jeg er gravid" (VG)Jeg syns dørvakten opptrådte helt greit ut fra de opplysninger som kommer frem i avisen.
|
|
|
#26 |
|
flisespikker
|
Jeg også. Og siden jeg uten videre antar at avisen prøver å vinkle dette til å bli så sjokkerende som mulig, så er sikkert virkeligheten enda tammere enn det som kommer frem i artikkelen.
|
|
|
#27 |
|
trøtt
|
Jeg skjønner godt hva du mener og er ganske så enig, men slik jeg ser det er det største problemet at det på et utested en lørdagskveld bl.a opptrer en del fulle folk (av varierende beruselsesgrad) og fulle folk har ikke akkurat den helt store kontrollen. Det kan bli mye dulting og dytting (og tilløp til bråk), og selv om fosteret er godt beskyttet så ville i hvert fall ikke jeg utsatt meg for det som gravid i sjette mnd. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
jo, det er sant. Likevel mistenker jeg henne for å være litt dramaqueen...
|
|
|
#29 |
|
Come what may...
|
Sv: "Nektet adgang fordi jeg er gravid" (VG)Hun er sikkert kjæreste med en av de på VG!
|
|
|
#30 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#31 |
|
Tatt på
|
Sv: "Nektet adgang fordi jeg er gravid" (VG)Og i Aftenposten.
|
|
|
#32 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Nektet adgang fordi jeg er gravid" (VG)Ut fra det som sto i VG og at jeg ikke kjenner til praksisen på dette utestedet ("siling" o.l.) synes jeg det var drøyt å gå til avisen. Om det var så viktig for meg å komme inn så hadde jeg bare svart at "ja, jeg tror dette er plassen for meg". Som jeg leste det så ble hun ikke nektet, han spurte bare om hun trodde det var lurt av henne å gå inn? |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ringskrømt
|
Tviler egentlig på at hun ble nektet adgang, men hadde dama vært ravende full med stor mage, ja, da er det riktig å blande seg. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Flax
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Nektet adgang fordi jeg er gravid" (VG)Dette synes jeg kommer inn i kategorien som en "ikke-sak". |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Nektet adgang fordi jeg er gravid" (VG)Jeg konstaterer at de fleste her har atskillig høyere tanker om dørvakter - evt. Cosmo - enn jeg har.
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#37 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |