|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Flyplassen i FrankfurtNoen som har vært der i det siste? Hvordan er barne-facilitetene der, finnes det en lekeplass for de helt små og ok stellerom? Har en 8 timers layover der til uken, og er litt i tvil om vi skal booke oss inn på et hotell for dagen eller om vi kan overleve med businesslounge og lekeområder.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Flyplassen i FrankfurtHmmm, i høst, vinter og vår var jeg der mer eller mindre hver uke. Jeg har også vært der ganske mange ganger med barn |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flyplassen i FrankfurtHuttetu, 8 timer på Frankfurt flyplass! Det må være Europas verste, og 2 timer var mer enn nok, jeg var lykkelig for business class billetten min, og lounge-mulighet.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Flyplassen i FrankfurtJeg var der 4 timer i vår, men også uten barn. Kjedelig flyplass var en god beskrivelse. Jeg kan ikke huske at jeg så noen lekerom eller lignende, men det finnes sikkert. Jeg så ikke etter sånt mens jeg var der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Trøtt
|
![]() Sv: Flyplassen i FrankfurtDet er greia mi også,- har vært mange ganger på Frankfurt men dette blir forste gang med barn. Har busninessklasse billett så lounge aksess på Emirates loungen er sikret, og det er tross alt en av de bedre der, men kan tyde på at hotellrom er en bedre losning.
![]() |
|
|