|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker dere regnklær?Kunne egentlig tenkt meg gummistøvler dersom jeg fant noen som er gode å gå i, også med ankelsokker. Det har jeg ikke funnet ennå. Når det er sagt, kjenner jeg meg igjen i den over her som skrev at hun kun bruker støvler når hun beveger seg sakte. Hvis jeg er ute i regnvær, er det for å gå tur eller trene. Da trengs ikke støvler. Men det hadde kanskje vært kjekt i enkelte tilfeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Bruker dere regnklær?Ja, jeg bruker regntøy. Det er stort sett teknisk tøy, som kan kategoriseres som skalltøy, men må ha vannsøyle på minimum 10 000 for å fungere for mitt liv i Bergen.
![]() |
#43 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Bruker dere regnklær?Høye gummistøvler er supre å tusle i eller stå helt stille. Da kan jeg bare plaske rett gjennom søle og dammer.
![]() |
#44 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Bruker dere regnklær?Jeg har en fin regnkåpe fra Blæst som jeg stort sett bruker når det regner. Den er lys og innsvinget. Jeg føler meg fin i den og har fått masse komplimenter. God hette og lang nok til at jeg ikke blir våt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bruker dere regnklær?Jeg har en regnjakke i Petrol som jeg elsker - Den bruker jeg ganske mye. Ikke når jeg skal gå på tur, akkurat - men om jeg skal på jobb og sånn. Paraply bruker jeg aldri.
![]() |
#46 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Bruker dere regnklær?Har et par lange frakker som holder lårene tørre. De blir klamme, men gjør nytte på korte turer. Aldri paraply. Kanskje i tillegg til på fotballkamp når det regner strikkepinner.
![]() |
#47 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Bruker dere regnklær?Ja, jeg bruker regntøy. Nå kaller jeg skallklær for regntøy, men jeg har også typisk regntøy og støvler. Jeg bruker det mest når tempoet er rolig og vi bare er ute i høst-uvær for å traske i fjæra og se på bølgene.
![]() |
#48 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Bruker dere regnklær?Jeg kjøpte med regnkåpe med ytterste lag av gummi for 2-3 år siden for jeg ble så lei av at vannet rant fra skalljakken og ned på buksen på de våteste dagene. Regnkåpe er litt A -line så nå detter vannet på bakken. Veldig greit!
![]() |
#49 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker dere regnklær?I byen bruker jeg allværsjakker som tåler litt regn, men på tur gjelder kun skikkelig regntøy. Jeg har en oljehyre fra Ålesund som jeg har hatt siden 80-tallet, og den er den jeg tyr til hvis jeg skal ut og ri, padle eller gå lange tur i øs pøs. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|