Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-21, 11:22   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tenker at jeg må tåle at deres mat lukter, så da må de tåle knekkebrød. De kan ta på headset, det finnes ingen effektiv måte å slippe unna lukt på.

Ja, det er noe annet å tenke at det må de tåle, enn å tenke at de hadde sikkert sagt fra hvis det plaget dem. Og jeg tenker også at man må tåle litt, og mange kunne med fordel lært seg å tåle litt mer. Men det er vel også grunnen til at folk holder ut, de fleste tåler faktisk en hel del uten å klage eller si fra, de holder seg til å gruffe her inne, eller til sine nærmeste når de kommer hjem. Særlig når det er snakk om søte og hyggelige kolleger som den til Tjorven. Da skal det mye til før jeg sier ifra.

Men jeg vil jo helst ikke være den som folk irriterer seg over, holder ut og tåler, og gruffer over på forum. Så jeg lærer jo stadig her inne hva som irriterer folk, og prøver å unngå akkurat det, så sant det lar seg gjøre. Men klart, må man ha mat så må man ha mat, og er knekkebrød det eneste man tåler, så er det det man må spise. Men da går det an å nevne det selv også, "beklager hvis det plager folk at jeg tygger knekkebrød, men akkurat nå må jeg bare ha noe, og det er ikke noe annet jeg kan spise". Da stiger gjerne toleransen veldig mange hakk med en gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.