|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har noen erfaring med denne jakken?840 for jakken på salg. Så 1500 for vintertøy som er passelig et par år, for ikke å snakke om at jakken er helårsjakke. Nei, syns ikke det er dyrt.
|
|
|
#23 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har noen erfaring med denne jakken?Fint for deg. Jeg syns kvalitet koster, har ennå tilgode å bli overbevist om noe annet. Det regner jo faen meg her hele tiden. Trenger noe som er absolutt vanntett.
|
|
|
#25 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har noen erfaring med denne jakken?Ikke langt fra. Ergo er vel vintertøy en betegnelse som ikke helt passer.
|
|
|
#26 |
|
saftig
|
Sv: Har noen erfaring med denne jakken?Da blir det jo litt annet. Vi har som regel snø mesteparten av vinteren. Nå blir man jo våt dersom man ikke har vanntette greier der også, men vinterdressene fra Exit har holdt mål til vårt bruk.
|
|
|
#27 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har noen erfaring med denne jakken?Jeg har hatt todelt dress fra Exit. Den holdt meget godt vannet ute, ja, men den ble jo heller ikke brukt i øspøsvær slik jeg tenker at denne jakken kan tåle. Men den hadde dårlig sydde sømmer. Det gikk ikke utover bruken. Men det var nå dyrt nok med jakke og bukse fra Exit også, tror jeg betalte 600 pr del. Det er ikke så stor forskjell på 1200 og 1500.
|
![]() |
|
|