|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Håndhilser man nå?Jeg har ikke håndhilst på noen enda, men mest fordi jeg ikke har vært i en situasjon etter gjenåpningen der det har vært naturlig. Jeg er blant dem som liker et godt håndtrykk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
heimføing
|
![]() Sv: Håndhilser man nå?Jeg har håndhilst på et par gamle menn nylig, som ikke kunne unngås fordi vi sto på en scene og jeg ga bort en gave på vegne av en organisasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Håndhilser man nå?Noen driver med klemming på jobb, det er ganske stressende. Jeg er visst ganske tydelig i kroppsspråket mitt i slike situasjoner, og slipper unna.
![]() |
#105 |
|
![]() Sv: Håndhilser man nå?Ja, jeg driver ikke og tar i mot klemmer av jobbfolk som ikke også er venner. The very idea. Men jeg har gleden av å jobbe på prosjekter med mange venner, og mange av dem er litt ekstra glade om dagen etter å ha vært uten jobb i halvannet år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Håndhilser man nå?Jeg blir beklemt (ding!) av folk jeg såvidt kjenner på jobb. Derav begeistringen for et fast håndtrykk.
![]() |
#108 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Håndhilser man nå?Ingen håndhilsen her ennå, men jeg tjuvstartet for et par uker siden med å få en skikkelig gruseklem av venninna mi. Det gjorde så utrolig godt!
![]() |
#109 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Håndhilser man nå?Jeg er ikke komfortabel med å håndhilse nå, og kommer til å prøve å unngå det så lenge som mulig. Jeg skjønner ikke poenget, nå som det først er avlært. Men det går seg sikkert til igjen, det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Sv: Håndhilser man nå?Jeg har kollegaer jeg kan klemme, men det skjer ikke så ofte og ikke sånn i hverdagen på jobb, akkurat. Mer hvis det er noe spesielt eller vi har vært sammen sosialt. Ellers er det mest familie og venner som får klem, i går klemte jeg en av mine nærmeste venninner tre ganger på ti minutter.
![]() |
#111 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Håndhilser man nå?
Jeg også.
![]() |
#113 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Håndhilser man nå?I dag kom det mail fra HR med følgende: Ønsker du nå begynne å håndhilse/klemme igjen? Bestem deg for hva som er greit for deg og respekter andre for deres valg.
![]() |
#117 |
Textrovert
|
![]() Sv: Håndhilser man nå?
![]() |
#118 |
|
![]() Sv: Håndhilser man nå?Her er det litt sånn rar stemning på jobb nå. Ingen håndhilser på hverandre, men det er tydelig at det er litt sånn "er det greit at jeg står rett bak deg når vi ser på samme dataskjerm nå"-greie. Sånt som ingen ville tenkt på i det hele tatt før. Jeg vurderte om jeg kunne gå inn i samme heis som en annen person i dag, så håndhilsning er fremdeles ganske fjernt for meg, må jeg innrømme.
![]() |
![]() |
|
|