Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-21, 12:34   #11
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Kjenner jeg er litt sur. Bestilte noen ting fra en nettbutikk på black friday. Ble sendt med helthjem og 2 av 5 ting jeg bestilte kom. Men den ene pakken var for stor og helthjem har derfor levert den til postnord i stedet. Og der har det ikke skjedd noe som helst på en uke. De skylder på at postnord har mange pakker som kommer inn, men mens jeg har ventet har jeg jo fått tilsendt pakker igjennom postnord uten at de måtte ligge en uke før de ble registrert. Sikkert bare jeg som krisemaksimerer og jeg vet det er 2 uker til jul, men har ikke lyst til å måtte ut og handle noe i siste liten.

zinatara er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.