|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #9
Jeg leser det som at mor må hente guttungen når han klikker på skolen, fordi Serafin har elektriker hjemme, og derfor ikke mulighet til å hente. At mor mente Serafin burde ha skjønt at guttungen kom til å klikke og måtte hentes etter kort tid, og derfor burde bestilt elektriker til senere på dagen.
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Du hadde det nesten.
![]() |
#3 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Si til henne at hvis hun har saker hun er misfornøyd med så kan hun sende sms. Dersom hun ringer og du ikke vet hva hun ringer om, ikke ta tlf, men send sms med at du er opptatt med <x> og om hun kan sende sms. Det er enklere hvis du mottar ting skriftlig, og da har du det også skriftlig, som kan være nyttig dersom hun er helt urimelig.
#4 |
|
Alt gikk på messenger nå da.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #9Men endel av problemet ligger hos meg - jeg skjønner det. For samboeren greier å bare "jaja", men jeg liker ikke urettferdighet.
![]() |
|
|