|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() ABUS kodelåsHer inne finnes det folk som kan svare på det meste, men dette blir nok en liten nøtt. Jeg prøver allikevel, om ikke annet så for å skrive av meg litt frustrasjon. Sykkelen min sitter fast utenfor nærsenteret!
![]() |
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: ABUS kodelåsHvordan settes koden? Kan du ha forskjøvet et siffer i det du låste den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ABUS kodelåsJeg klarte å endre koden på kofferten min.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: ABUS kodelåsTusen takk for svar, Torsk! Det er 4 siffer, fra 1 til 9. Jeg mente også at jeg burde prøve meg på alle mulige kombinasjoner, men mannen synes vi skal prøve å få klipt låsen. Pluss/minus ett siffer var en god idé, det har jeg ikke prøvd. Greide ikke å tenke i det hele tatt, jeg ble så fryktelig frustrert - og litt engstelig for at det skulle være noen som har greid å stille om koden og så venter på å komme tilbake og rappe sykkelen. Den er forholdsvis ny.
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: ABUS kodelåsTakk for svar til deg også, Allium! Jeg tror jeg får dra opp igjen og begynne å prøve. Nå har det selvsagt begynt å regne på toppen av det hele.
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: ABUS kodelås
Får jeg kysse deg, Torsk?
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
Au da.
![]() |
![]() |
#9 |
<*(((<
|
Hihi, godt å høre! Jeg skyndte meg å skrive et svar før jeg måtte legge fra meg pcen, for akkurat dette har jeg gjort selv mer enn en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
<*(((<
|
Gammel tråd, men: Nå har jeg nettopp vært i kjelleren og sagd over min ABUS-lås pga nøkkelknekk. Jammen glad jeg for en gangs skyld ikke hadde låst den fast i noe, slik at jeg kunne bære den hjem over skuldra i høstmørke (så sikkert ganske tvilsomt ut). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
<*(((<
|
Ja, det var en spiral-lås, lite egnet til å ha rundt magen. Tror jeg vet hva slags lås mannen din hadde, og den tar man nok ikke med baufil (og i hvert fall ikke om den er rundt magen!). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|