Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Gummistøvler til ei lita frøken, str 20

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-07, 22:19   #1
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Petronella er litt kul
Spørsmål

Gummistøvler til ei lita frøken, str 20

Jeg har datter med verdens (tydeligvis) minste føtter, hun bruker 20 og jeg har brukt hele fridagen min på å lete etter gummistøvler til henne.. Noen som har tips om nettbutikker som har dette??

I den ene butikken jeg var i, klarte tom hun som jobbet der å si noe sånt som at det var en grunn til at det ikke finnes så små gummistøvler, så små barn skal være hjemme med mor!!! HØRT NOE SÅNT?? Hva i huleste har hun med det?? Jenta mi er året, bare bitteliten av vekst.. FREKT!!! Hmm.. Der fikk jeg ut det..

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 22:22   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gummistøvler til ei lita frøken, str 20

Vet at nusken fikk støvler i str 19 kjøpt på økonomi sko da han var liten.

Gammel 16-08-07, 22:23   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fant str 20 på en OBS butikk.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 22:23   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en udugelig ekspeditør!
Jeg har opptil flere par støvler i str 20, og til og med mindre.
Viking har så små støvler. Jeg tror faktisk ikke det er noe problem å få tak i, jeg mener jeg har sett det mange steder.

Det ser ut til at alle til Viking går fra str 19 og oppover.
http://www.vikingfootwear.com/

Gammel 16-08-07, 22:24   #5
Iriam
litt skummelt

Medlem siden: Oct 2006
Iriam har et hav av muligheter foran seg
Standard

Greit at støvler ikke er verdens beste å gå i for små barn, det kan jeg være enig i. Men, si at så små barn skal være hjemme med mor!:shock:

Jeg hadde støvler til min sønn i str.20, det var av merket Viking.

Iriam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 22:24   #6
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Petronella, her.

I den ene butikken jeg var i, klarte tom hun som jobbet der å si noe sånt som at det var en grunn til at det ikke finnes så små gummistøvler, så små barn skal være hjemme med mor!!! HØRT NOE SÅNT?? Hva i huleste har hun med det?? Jenta mi er året, bare bitteliten av vekst.. FREKT!!! Hmm.. Der fikk jeg ut det..

Øh, og eventuelle små barn som er hjemme med mor skal vel heller ikke være ute de, da?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 22:33   #7
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Petronella er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Øh, og eventuelle små barn som er hjemme med mor skal vel heller ikke være ute de, da?

Nettopp.. Ble helt satt ut jeg.. Viking ja, det skal jeg sjekke ut!! Takk skal dere ha!!

Gammel 16-08-07, 22:42   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lille E har hatt gummistøvler i str 18, 19 og 20.
De minste er kjøpt på OBS, de i str 20, rosa med Ole Brum på er kjøpt på Din Sko. De brukte hun til hun var over tre år ...
Hun har fremdeles små ben, og har 24 og 25 i mange sko (4 1/2 år)

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 22:43   #9
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Ups...
Min datter er snart 2 1/2, og bruker str 20. Barnehageplassen må vel sies opp i morgen.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 22:51   #10
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Lillemann har ett par Vikingstøvler i str. 20 kjøpt på Skoringen till 199,-. Helt enkle støvler men kanskje litt "tynne". Men kjøpte ett par til på www.sportmann.no i merket Tretorn til 149,-. Fra str.19 og oppover! Disse støvlene er vi veldig godt fornøyde med! Er litt fastere og stødigere enn Viking støvlene. Synes også disse holder fuktigheten bedre ute. Leste nettopp i Foreldre og Barn at dette merket ble "best i test",men det trenger jo ikke bety så mye.. Sender med linken jeg http://www.sportmann.no/Butik/defaul...=NB&menuitem=0

Gammel 16-08-07, 22:55   #11
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ellos har:
http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink=

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink=

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 23:06   #12
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Min datter på 2,5 år har også bittesmå føtter. Hun bruker nå str. 20 i gummistøvler og de er fra Ponny. Har sett andre merker som begynner på str. 20 også.

Når hun begynte i barnehagen i fjor brukte hun str. 18 i sko og det var ikke mulig å oppdrive gummistøvler i den størrelsen. Jeg lette leeenge... Så det ble til at hun fikk i str. 19 fra Tretorn med tykk sokk oppi.

Udugelig kommentar fra skobutikkmennesket, forresten. (Når jeg tenker etter så fikk jeg faktisk en slik kommentar selv når lette etter støvler i str. 18).

Sist redigert av Ophelia : 17-08-07 kl 10:05.
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 23:28   #13
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Gummistøvler til ei lita frøken, str 20

Tretorn har gode gummistøvler ned til strl. 19 i hvertfall, de anbefales! Fåes i nettbutikken og på xxl sport bla.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 00:06   #14
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjøpte nettopp Viking støvler i str 19 hos Skoringen. Men det høer med til historien at jeg var innom veldig mange skobutikker før jeg fant dem. De fleste butikkene tar visst inn fra str 20.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 00:38   #15
Left
Passiv

Standard

Jeg lurer på om ikke jeg har et par du kan få. De er brukt av en liten kar, for lillebror var for stor for str 20 da det var aktuelt å bruke dem - så de er ikke akkurat oppbrukt. Kan sjekke om jeg har dem enda, om du vil?

Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 00:40   #16
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Æirill, her.

Ups...
Min datter er snart 2 1/2, og bruker str 20. Barnehageplassen må vel sies opp i morgen.

Det er noe av det frekkeste jeg har hørt av en butikkmedarbeider??
Og det er tydelig forskjell på beina til disse barna ja - storebror var en mygg lenge, mens lillebror bruker sko i str 23 nå, og han blir 2 år i slutten av november

Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 00:42   #17
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Gummistøvler til ei lita frøken, str 20

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Tretorn har gode gummistøvler ned til strl. 19 i hvertfall, de anbefales! Fåes i nettbutikken og på xxl sport bla.

Vi har kjøpt disse i str. 20 på Barnas Hus.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 12:52   #18
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Petronella er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg lurer på om ikke jeg har et par du kan få. De er brukt av en liten kar, for lillebror var for stor for str 20 da det var aktuelt å bruke dem - så de er ikke akkurat oppbrukt. Kan sjekke om jeg har dem enda, om du vil?

Gjerne, gjerne!! Hadde vært kjempefint om jeg kunne det.. Men jeg må jo betale.. Hva vil du ha??

Gammel 19-08-07, 15:07   #19
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Petronella, her.

Gjerne, gjerne!! Hadde vært kjempefint om jeg kunne det.. Men jeg må jo betale.. Hva vil du ha??

Jeg må først se om jeg finner dem - har dem ikke her - vi bor i studentleilighet nå, og skal ikke hjem før tidligst neste helg
Vil ikke ha noe mer enn porto i såfall.

Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 22:02   #20
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Petronella er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg må først se om jeg finner dem - har dem ikke her - vi bor i studentleilighet nå, og skal ikke hjem før tidligst neste helg
Vil ikke ha noe mer enn porto i såfall.

Selvsagt skal jeg betale for porto.. Bare si fra du!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.