Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Peugeot 307sw, noen som har? (Erfaringer)

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 21:53   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peugeot 307sw, noen som har?

Seta er gode. Vinduet i taket er flott og auke komforten syns eg og vi. Og ja, god plass til to seter og vi får faktisk vogna vår inn på tvers! Vi har forøvrig diesel.

Gammel 13-10-06, 21:57   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Vi har forøvrig diesel.

Jeg har veldig lyst på diesel. Jeg har kjørt en Berlingo med 2.0HDi motoren på langtur, og den gikk som en drøm/kule!

Men det finnes ikke brukte 307 med diesel og automat. Da må vi i tilfelle kjøpe en helt ny, og det er ikke helt aktuellt nå.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 21:58   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi betalte 300000 blank for vår syns eg å huske. Inkludert vinterdekk og hengerfeste.

Gammel 13-10-06, 22:00   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Vi betalte 300000 blank for vår syns eg å huske. Inkludert vinterdekk og hengerfeste.

Ny med diesel (2.0) og automat starter på rundt 360.000, mulig prisen blir lavere etter nyttår, men det er fortsatt litt utenfor budsjettet vårt.

Gammel 13-10-06, 22:05   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ny med diesel (2.0) og automat starter på rundt 360.000, mulig prisen blir lavere etter nyttår, men det er fortsatt litt utenfor budsjettet vårt.

Vi har ikkje automat, kan det skille 60000 altså?

Gammel 13-10-06, 23:02   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreldrene mine har 307 sw, og det er god plass i bilen.
Min far er en stor mann på 196 cm og 110 kilo. Han sitter godt og høyt. Det er god plass i baksetet; det er plass til to barneseter og meg (og jeg er en stor dame). Jeg har god plass til bena og det er god plass til vogn eller sykkel i bagasjen. Det er litt hjulstøy, ganske mye mer enn i vår MB 180c stasjonsvogn. Kanskje det er bedre med andre dekk?
Automatgiret er godt og presist, men bilen til mine foreldre er daukjørt, så den er ingen racer.
Interiøret er prakatisk og lekkert, synes jeg.

Go for it!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:33   #7
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Noen flere som har erfaringer? Vi er nå på aktiv biljakt!

Jeg prøvekjørte en 2003 modell 307 stasjonsvogn (ikke sw) i helgen, og den var veldig behagelig å kjøre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.