Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Oppbevaring av ytterklær og sko

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-22, 19:52   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppbevaring av ytterklær og sko

Her ser jeg kun løsning Floksa Et eget garderoberom inngang utenfra på minst 5 m2 per pers, dvs 30 m2 for dere. Da får dere plass til alt var sko og tøy til alle. Siden jeg forestiller meg at du bor i en gigantisk trønderlån, med masse store rom som er ledige.

B.m alltid fullstendig kaos i vår bittelille gang.

Gammel 10-01-22, 20:44   #2
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av ytterklær og sko

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Her ser jeg kun løsning Floksa Et eget garderoberom inngang utenfra på minst 5 m2 per pers, dvs 30 m2 for dere. Da får dere plass til alt var sko og tøy til alle. Siden jeg forestiller meg at du bor i en gigantisk trønderlån, med masse store rom som er ledige.

B.m alltid fullstendig kaos i vår bittelille gang.

Det hadde vært nydelig sannheten er en ganske beskjeden østerdalsstue dessverre.

Her er mine ganske utvikla tegneskils tatt i bruk. Det finnes egentlig ingen vegger å ha skap på. Eneste er veggen under trappa og der befinner lue/votter systemet seg.

Systemet for småklær fungerer. Da ungene var små var også bobledresser og regntøy og slikt i disse skuffene. Det løpet er kjørt fåråsiresånn. Alle gutta er større enn mora si

Litt usikker på hvorfor det havnet på skjeiva

Slik er altså vanviddet i dag. Noe er klær som kan ryddes bort altså. Det henger noen hettegensere og noen regnjakker der også. Men det er ikke mye som kan lukes bort….

Vedlagte bilder
Filtype: jpg B9538F04-7281-4962-920F-ED39D5E06594.jpg (10,0 KB, 283 visninger)
Filtype: jpg 34F576DE-C019-485C-A453-BF4CEEEEA512.jpg (17,1 KB, 288 visninger)
Filtype: jpg 7674B8AB-F808-41DE-9FEE-9620268B5D23.jpg (17,5 KB, 296 visninger)

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.