Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-22, 19:33   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg har brukt Pfizerpjusketiden til å se Larkins. Likte den godt, har ikke noe forhold til den gamle innspillingen. Der vil vel, med mindre man endrer drastisk, bli ganske likt så lenge det er basert på en bok?

Ellers så holder jeg litt igjen og venter på å se de nye episodene av After Life. Gleder meg veldig til det.

Jeg så 1.episode i går, og det var litt skuffende. Det er greit at det nødvendigvis må bli likt når det er en bok, men de har castet skuespillere som er veldig like de gamle. Bortsett fra at de har puttet inn en «token» melaninrik mann i en sentral rolle. Det ble litt for enkelt for meg.

Gammel 14-01-22, 19:46   #2
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jeg så 1.episode i går, og det var litt skuffende. Det er greit at det nødvendigvis må bli likt når det er en bok, men de har castet skuespillere som er veldig like de gamle. Bortsett fra at de har puttet inn en «token» melaninrik mann i en sentral rolle. Det ble litt for enkelt for meg.

Som sagt så har jeg null forhold til den forrige innspillingen, så jeg koste meg godt med hele sesongen.

Gammel 14-01-22, 22:20   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Ja, så først episode og spesielt Ma var jo veldig lik. Mariette også egentlig.

Men den nye dyrlegen har jo også identisk historie, men den har ikke jeg sett originalen på. Mannen har.

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.