|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
heimføing
|
![]() Sv: Mørke håndklær har fått rødbrune flekker - farge?Hva er basiron og hvorfor bruker man det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mørke håndklær har fått rødbrune flekker - farge?
Brukes mot kviser.
![]() |
#3 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Mørke håndklær har fått rødbrune flekker - farge?Jeg bare dukker innom for å si at jeg aldri, på de 36 åra siden jeg flyttet ut av foreldreheimen, har tenkt på å farge handkler fordi de har flekker. Så lenge de blir rene i vask er jeg fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mørke håndklær har fått rødbrune flekker - farge?Jeg har farget flekkete eller utvaskede håndklær mange ganger, det pleier å gå greit om ikke flekkene er alt for mørke. Det kan være lurt å velge en relativt mørk farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Mørke håndklær har fått rødbrune flekker - farge?
Det har ikke falt inn meg heller. Men så har ikke vi fargekoordinerte håndklær heller. Vi har ca alle farger utenom svart, tror jeg. Rød, grønn, blå, lilla, oransje, hvit og alle sjatteringer av det opp mot gul, rosa, og selvsagt de med motiv, alt fra bli blodgiver til rosa smurfeline, via noen kjøpt på Malta som suverir på bryllupsreise. Mitt med Malta bus på!
![]() |
#6 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Mørke håndklær har fått rødbrune flekker - farge?Malama: Jeg har tre svarte handkler, juhu. To var julegave fra en kusine, omtrent 12 år gamle eller mer. De er ikke egentlig slitt selv om de vaskes nesten hver uke. Passer til å tulle rundt vått hår. Det tredje er et lite håndhandkle til kjøkkenbruk. |
![]() |
![]() |