|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?
Mens vi bor sånn til at vi hadde hatt en lang kjøretur bare for å komme oss til den båten. Og drar på biltur jevnt og trutt.
|
|
|
#2 |
|
Likte ikke lese den vinter - beskrivelsen for vi skal teste en id 3 over helga og jeg har ikke lyst å farte rundt i et akebrett.
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Jeg kan bare si at jeg står ved beskrivelsen. Vinteren etter hadde jeg fått audien, og det var som natt og dag altså. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vi har heldigvis ikke så mye vinter.
|
|
|
#5 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Rompeakebrett
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Naboen har den, fikk i fjor vår, skikkelig fin bil. De er veldig fornøyde.
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi kjøpte oss ny elbil i går etter å ha vurdert det i 30 min. Det ble en Ford Mustang et eller annet med 4-hjulsdrift. Har en Ford vi bytter inn, så dermed ble det det fortsatt. Den kan jeg ikke si så mye om ennå.
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har en VW e-up:
|
|
|
#9 |
|
villende
|
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har ID4 GTX, som er mer enn stor nok til oss fire og en hund med ganske stort bur, hvis vi ikke skal ha med alt for mye bagasje. Mannen og jeg har kjørt den til hytta med hund, og da var den mer enn stor nok for to voksne, også med bagasje. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har nettopp fått levert vår, en BMW IX3. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Siden sist jeg skrev i denne tråden har vi byttet ut Leaf med VW ID4.
|
|
|
|
#12 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har hatt e-UP. Men unger på over 170 cm har ikke plass i baksetet. Utenom det var den genial. Og med ladeboks så nådde vi nesten alt vi trengte. Jeg måtte hurtiglade en gang pga ladeboksen der jeg trente var ute av drift. Og så hurtigladet jeg en gang etter å ha kjørt 110 km med bagasje før vi skulle opp et fjell. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har en Jaguar iPace. jeg elsker den bilen!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har/har hatt: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Takk for alle tilbakemeldinger! Det er jo såpass mye å velge mellom at vi aldri kommer til å bli enige. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Mannen kjører rundt i en Audi e-tron. Vi har hatt den i 1.5 år, og jeg har enda ikke prøvd å kjøre den. Den har god kjørekomfort, og er en fin bil. Og den går passe langt, men mannen hater alt som har med lading å gjøre. Den neste bilen hans blir ikke en elbil. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Smugleser
|
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Audi e-tron. Digger den vilt fortsatt, etter to år og 25.000 km.
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Same.
|
|
|
#19 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Jeg kjøpte meg Citroën eC4 i sommer, så har ikke så lang erfaring. Men den er så behagelig å kjøre med dempingen sin, massasje i setene, oppvarmet ratt, gode lys, ladeplate for mobil og mye mer. Mye mulig alle elbiler har disse tingene, men det er min aller første elbil, så jeg har kun fossildrevne biler å sammenligne med. Er spent på hvordan den er på vinterføre, men jeg gjorde godt med undersøkelser før jeg valgte bilen blant mange andre. Den har også noe høyere bakkeklaring som var avgjørende faktor for meg her jeg bor. Såklart kunne rekkevidden vært bedre, men jeg bedriver ikke så mye langkjøring, at det ble valgt bort.
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Malama: jeg er ikke så glad i s-maxen, men man kommer ikke utenom at den er perfekt til vår spekk (den vi har hatt i en del år, og som du fortsatt har): plass til stadig større unger, i 3 SKIKKELIGE bakseter (nesten ingen biler har det, uten å være veldig mye dyrere). Enormt med bagasjeplass. Takstativ og hengerfeste. Og uten at den er en diger bil, egentlig.
|
![]() |
|
|