|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Jah. Vi er på biljakt. Det tar ofte meget lang tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har ett stort dieseldrog, som funker som dagligbil, minibuss, traktor og varebil, og innser at det ikke blir lett å finne en som dekker alle de (og det trenger vi kanskje ikke?).
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har Tesla modell 3.
Ulemper:
Vi har en søt liten bensindrevet Peugeot 107 som bil 2 så Teslaen er hovedbil.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har to elbiler. Og har hatt en El-Golf vi ikke har mer.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 01-02-22 kl 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi, en familie med to foreldre og tre tenåringer som kjører mindre og mindre sammen med oss, har en diesel varebil (Citroen Berlingo) og en ny elbil, en Citroen E-c4. Vi solgte den store og utslitte familiebilen (Citroen Grand Picasso 7 seter) når vi kjøpte elbilen sist høst (til vrakpantpris, den var helt oppbrukt). Vurderingen vår var at vi skal ha en bilpark som dekker hverdsgsbehovet og ikke ferieturer eller de mer spesielle behovene vi har en veldig sjelden gang. Vi trenger en varebil fordi jeg har hunder og de er det veldig kjekt å putte i bilburene som står fast i varebilen. Vi bruker den også til annen transport med og uten tilhenger og den fungerer som arbeidsbil til og fra kontoret for mannen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har en Nissan Leaf. Modell fra 2019, så den har bare rekkevidde på 250 km.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har en e-golf som eneste bil. For oss er det el-bil eller ingen bil, vi kjører egentlig bare når vi skal "langt". Vi kjøpte den da vi fikk lillesøster og innså at det ble alt for kronglete med kollektivt til svigerforeldrene mine når vi også skulle ha med en baby.
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har en BMWi3, samt en Volvo XC60. Trenger Volvoen når vi skal dra å hytta på fjellet, samt dra hestehengeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Hva oppfatter du er i3-ens reelle rekkevidde, Løve?
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har en Volkswagen eUp som hovedsakelig brukes til småkjøring og som bil til jobb for meg, og så har vi i tillegg en Ford S-max bensinbil. Vi trenger å ha tilgang på bil begge to i løpet av dagen, i hvert fall når jeg er fysisk på jobb, men eUpen kjøres absolutt mest til vanlig.
![]() |
#11 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?
Det varierer ganske mye fra sommer til vinter. 15-22mil sånn ca. (Jeg har ikke den nyeste) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Følger i håp om at noen hr bilen jeg ønsker meg. Som jeg dog ikke vet hva er.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Jeg elsker også smax'en litt. Vår er diesel da, men den går som ei klokke ja, og den funker finfint, og den har (med nød og neppe og tvang og poser under beina og sko presse alle steder og bilen stappet til RANDEN og takboksen likeså) på sommerferie og pinsecampingtur. Og den holder finfint på høstferie uten telt
![]() |
#14 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Jeg ønsker meg Ford Mustang!
![]() |
#15 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Jeg kjører leiebil i et halvt år, jeg venter på en nybil med laaang leveringstid (Audi Q4 e-tron). Leiebilen jeg har kjørt i noen måneder nå er en Volkswagen id3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Nissan leaf, den er vel drøyt tre år gammel nå. Vi bruker den mest som bybil, lite langkjøring. vi tenker at da leier vi oss en bil hvis vi skal på bilferie, det har ikke sjedd til nå.
![]() |
#17 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Rompeakebrett
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har en VW e-up:
![]() |
#19 |
villende
|
![]() Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?Vi har ID4 GTX, som er mer enn stor nok til oss fire og en hund med ganske stort bur, hvis vi ikke skal ha med alt for mye bagasje. Mannen og jeg har kjørt den til hytta med hund, og da var den mer enn stor nok for to voksne, også med bagasje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
Naboen har den, fikk i fjor vår, skikkelig fin bil. De er veldig fornøyde.
![]() |
|
|