Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-22, 00:08   #201
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg så S2E1 av Sweet Magnolias her om dagen og hadde helt glemt det heftige religiøse aspektet av serien, utrolig nok, for jeg byttet på å humre over det og få hattifnatten i S1, så godt gjort av meg selv det der

Lurer på om de har økt på med dette i sesong 2.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 09-02-22, 00:15   #202
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Lurer på om de har økt på med dette i sesong 2.

Sweet baby Jesus... Da spørs om det om jeg overlever

Gammel 09-02-22, 00:29   #203
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Er det bare 5 episoder i sesong 3 av A Discovery of Witches?

Gammel 09-02-22, 01:04   #204
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Er det bare 5 episoder i sesong 3 av A Discovery of Witches?

Nei, det er 7 og jeg synes det er altfor få Og jeg er ikke klar for å ta farvel... Kan dog anbefale bøkene hvis du ikke har lest de, og den frittstående boken Time's Convert som forteller Marcus sin historie. Og så skriver Harkness på flere bøker i serien

Det legges ut nye episoder natt til fredager.

Gammel 09-02-22, 01:14   #205
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nei, det er 7 og jeg synes det er altfor få Og jeg er ikke klar for å ta farvel... Kan dog anbefale bøkene hvis du ikke har lest de, og den frittstående boken Time's Convert som forteller Marcus sin historie. Og så skriver Harkness på flere bøker i serien

Det legges ut nye episoder natt til fredager.

Må vente litt med episode 5. Kanskje.

Gammel 09-02-22, 01:27   #206
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Må vente litt med episode 5. Kanskje.

Jeg tenkte jeg skulle vente til alle kom, slik at jeg kunne binge. Det klarte jeg ikke

Gammel 09-02-22, 09:33   #207
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg såg Tindersvindleren på Netflix i går! Anbefalast! Har også sett Ida tar ansvar. Litt spesiell og vanskelig å få tak på men med gode skuespelarar så absolutt sjåverdig!

Gammel 09-02-22, 09:40   #208
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi begynte å se på Gryn i går. Jeg liker svenske serier, og dette var definitivt en god start.

Gammel 09-02-22, 09:46   #209
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Vi har sett The woman in the house across the street from the girl in the window. Tok sitt å bare skrive tittel På Netflix.
Den var helt ok, den er en parodi på alle disse krim/drama bøkene/filmene og jeg vil si den klarte seg helt greit. Vi binget hele serien på et par dager. Syk slutt.

Når jeg føler meg mettet på halelujastemningen i Sweet Magnolia så tror jeg at jeg skal teste denne.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 09-02-22, 10:53   #210
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi begynte å se på Gryn i går. Jeg liker svenske serier, og dette var definitivt en god start.

Hva slags sjanger er dette?

Vi liker også svensk. Hvilke andre kan du anbefale?
Vi elsket Vår tid er nå og likte også godt Folk med angst. Og Modus!
Likte også den der med de diplomatene. Husker ikke hva den heter i farten.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 09-02-22, 10:59   #211
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva slags sjanger er dette?

Vi liker også svensk. Hvilke andre kan du anbefale?
Vi elsket Vår tid er nå og likte også godt Folk med angst. Og Modus!
Likte også den der med de diplomatene. Husker ikke hva den heter i farten.

Kjærlighet og anarki og Young Royals er bra svenske. Kategori er humor på den første og drama på den andre.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 09-02-22, 11:00   #212
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjærlighet og anarki og Young Royals er bra svenske. Kategori er humor på den første og drama på den andre.

Young Royals har vi sett. Glemte den.

Takk fot tips om Kjærlighet og anarki!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 09-02-22, 11:06   #213
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Ikke se den sammen med ungdommer.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 09-02-22, 11:07   #214
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Takk for tips. Ingen fare, de ser ikke tv med oss.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 09-02-22, 11:53   #215
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøh, det er null stress. Jeg likte Kjærlighet og Anarki veldig godt! Fjortisen lo av forviklingene.

Gammel 09-02-22, 12:20   #216
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Pøh, det er null stress. Jeg likte Kjærlighet og Anarki veldig godt! Fjortisen lo av forviklingene.

Min 16-åring (gutt) hadde nok syntes onanien til den 40+ kvinnelige hovedpersonen var kleint.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 09-02-22, 12:52   #217
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Drømmeslottet og Escape to the chateau diy har jeg sett på med stor glede.

Gammel 09-02-22, 18:25   #218
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sed On the Verge på Netflix, ikke den beste serien jeg har sett.

Gammel 10-02-22, 13:17   #219
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Hillsong- Gud går vitalt, NRK
Ubehagelig synes jeg.

Gammel 10-02-22, 13:54   #220
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min 16-åring (gutt) hadde nok syntes onanien til den 40+ kvinnelige hovedpersonen var kleint.

Kleint ja, det er jo noe av det som er morsomt med å se det sammen med tenåringene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.