Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det mulig å bli flinkere til å planlegge?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-22, 10:49   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det mulig å bli flinkere til å planlegge?

Jeg har heldigvis rimelig god orden på huset. Er ryddig av meg, og ting har faste plasser. Men samtidig er jeg litt perfeksjonist,og prøver hele tiden å finne den perfekte plassen, så det flyttes jo om på ting stadig vekk. Og når man ofte er langt inne i sitt eget hode kan man finne på å legge fra seg ting på de merkeligste steder. En gang lette jeg etter en proteinbar i 10 minutter. Den viste seg å ligge i vasken på do.

Perfeksjonismen gjør det også vanskelig å lage lister, for de må jo være perfekte, og jeg ender ofte med å gi opp fordi jeg ikke får det til. Men det går det jo an å endre på ved å minne meg selv på at det spiller ingen rolle hvordan den ser ut, så lenge jeg skjønner hva planen er.

Jeg har en glasstavle til å skrive på på kjøkkenet, med ukeoversikt, og et åpent felt. Den kan jeg jo bli flinkere til å bruke. Har og et lite whiteboard på kjøleskapet der jeg skriver opp ting jeg plutselig kommer på at jeg burde kjøpe.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.