Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hva gjør jeg med stemorsblomstene, det ble så kaldt

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-22, 15:47   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med stemorsblomstene, det ble så kaldt

Jeg setter krukkene jeg måtte bare plante ut med stemor og påskeliljer litt inntil veggen på trappa under taket ute når det er kaldt. Men i natt glemte jeg det, så de sto ytterst, men tenker det også går veldig bra selv om det var frost på ruta på morgenen i dag. Erfaringen fra tidligere år er at de tåler mye.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 16:25   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Plantene tåler dette. Hvor bor du, forresten?

I dag var det 10 grader i skyggen her, og i går var det så varmt på terrassen at det etterhvert ble uutholdelig å sitte der, selv i t-skjorte. Måtte flytte meg lenger ut i hagen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 17:34   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg plantet i krukke i helgen. Vet fra tidligere år at de tåler noen kuldegrader. De står i le mot nord og har krukken under tak. De har sett puslete ut på morgenen men ser bedre ut i sola når jeg kommer hjem . I går og i dag har det vært 0 på ettermiddagen. Blir det kaldere så drar jeg krukken inntil husveggen og pakker de inn i avis. De tåler dette.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.