Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hunter vs. Ilse Jacobsen støvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-07, 00:45   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Hunter vs. Ilse Jacobsen støvler

Hvordan er vidden på skaftet på støvlene? Leggene mine er ganske muskuløse så jeg trenger en vid støvel. Kunne tenkt meg denne fra IJ

Eller Hunter støvlene. Evt. IJ med snøring.

Gammel 21-08-07, 00:46   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunter vs Ilse Jacobsen støvler

Er det forresten noen som vet hvor Hunter selges i Tr.heim?

Gammel 21-08-07, 00:52   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hunter selges på Retro i trondheim. Jeg har de og de er fantastiske. Og mer figurformede enn Ilse jacobsens klassiske. Dessuten er visst Ilse Jacobsen såpass vide rundt ankelen at folk tråkker sokkene neddi. Da hun på butikken til meg (de solgte begge merkene der jeg var altså..)

Gammel 21-08-07, 00:59   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Takk for svar!

Er Hunter støvlene vide nok til mine muskuløse legger tro?

Gammel 21-08-07, 01:20   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Er det forresten noen som vet hvor Hunter selges i Tr.heim?

Hunter selges også på nettet www.lillevinkelsko.no

Gammel 21-08-07, 09:16   #6
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Takk for svar!

Er Hunter støvlene vide nok til mine muskuløse legger tro?

Spørs hvor muskluløse de er da Har også muskuløse legger og mine Hunter sitter tight, men det er ikke noe problem å få de på

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 09:31   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunter vs. Ilse Jacobsen støvler

Jeg har ikke Hunter selv, bare Oliver her i huset er så heldig , men jeg har prøvd de med mine håndball legger og de sitter veldig bra
Bedre enn IJ

..dessuten syntes jeg Hunter er tøffere

Gammel 21-08-07, 09:39   #8
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Har Hunter og synes de er kjempegode Ingen problemer å gå på langtur med de hverken på asfalt eller i skog og mark. Men de er litt smale i skaftet så det er kanskje lurt å prøve eller få målt dersom det er mulig.

Gammel 21-08-07, 10:48   #9
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hunter selges også på nettet www.lillevinkelsko.no

Skulle gjerne ha prøvd de først. Jeg får dra på jakt. Hunter støvlene er skikkelig tøffe, ja!

Gammel 21-08-07, 15:18   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er Hunter fora?

Gammel 21-08-07, 15:24   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rart å se, i mine øyne er de grønne Hunter-støvlene veldig like de grønne støvlene som var utrolig u-kule da jeg var barn/tenåring.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 16:37   #12
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Men er Hunter fora?

Nei, men du får kjøpt spesielle "fleece sokker" som passer i de :

Gammel 24-08-07, 10:24   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Nei, men du får kjøpt spesielle "fleece sokker" som passer i de :

hvor????

Gammel 24-08-07, 13:34   #14
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

hvor????

Lille vinkel sko selger det, i alle fall.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 22:28   #15
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Eldgammel tråd, ja, jeg vet. Men jeg er på støvlejakt. Og da jeg googla kom denne tråden opp.

Er det noen som har Hunter-støvler og som kan måle skaftet?

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 23:31   #16
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke prøvd Hunter-støvlene men jeg kan si ganske sikkert at mine fotballegger nok ikke går nedi dem. IJ derimot kan jeg snøre ut slik at jeg får plass. De er litt vide rundt anklen, men det er ikke noe problem. Har aldri opplevd at sokkene har blitt tråkket ned. Da er det sokkene det er noe galt med.

Gammel 21-08-09, 00:05   #17
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

De passet ikke meg...

Gammel 21-08-09, 00:41   #18
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

De passet ikke meg...

Hunter eller mener du IJ, eller begge?

Gammel 21-08-09, 01:17   #19
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Det finnes Hunter med bredere leggvidde, har sett dem på nett.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 01:20   #20
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Hunter eller mener du IJ, eller begge?

Hunter. IJ passer perfekt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.