Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva strikker du nå?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-22, 09:03   #1
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå?

Jeg har begynt på Kirsebærblomst og de radene det er fire farger på en gang er et ork og tar en eeeevighet.

Gammel 12-03-22, 09:55   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg har begynt på Kirsebærblomst og de radene det er fire farger på en gang er et ork og tar en eeeevighet.

Den er pyton! Og da jeg endelig kom gjennom så jeg at jeg hadde holdt så krampaktig i trådene at mønsteret var strikket alt for stramt. Mange ukers arbeid. Rekket det opp, og har aldri orket å begynne igjen.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 12-03-22, 10:05   #3
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har akkurat begynt på en Mariusgenser til Jonas.

Jeg måtte ha en pause fra Nordkalottgenseren jeg holder på med til meg selv. Jeg liker IKKE å strikke med pinne nr. 6 og trått garn. Jaiks.

Gammel 12-03-22, 12:58   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha!!
Det er noen feil på den, men den ser da ut som en genser og oppfører seg som en genser.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 03AF4E06-EC37-4529-8CE0-A492AFEC0FDD.jpg (19,9 KB, 280 visninger)

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 12-03-22, 15:45   #5
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ha!!
Det er noen feil på den, men den ser da ut som en genser og oppfører seg som en genser.

Den var kjempefin! Så flink du er.

Gammel 12-03-22, 19:03   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ha!!

Så utrolig fin

Gammel 12-03-22, 13:19   #7
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Den er pyton! Og da jeg endelig kom gjennom så jeg at jeg hadde holdt så krampaktig i trådene at mønsteret var strikket alt for stramt. Mange ukers arbeid. Rekket det opp, og har aldri orket å begynne igjen.

Det har jeg vært skikkelig redd for, så jeg prøver å følge med på at jeg ikke strammer for mye. Litt vanskelig å si hvordan det blir ennå, jeg har ikke kommet så langt, men håper det går bra. Jeg forstår innmari godt at du ikke har giddet å begynne igjen for dette er virkelig ikke gøy. To farger går som en lek, jeg strikker med én farge på hver hånd. Kirsebærblomst skal jo strikkes med tre hele veien, unntatt en håndfull rader med fire, og det er hakket verre. Tre går ok og raskere enn fire i det minste. Jeg brukte hele kvelden i går på én eneste rad med fire farger.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.