|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor mange pølser? | |||
| Ingen!! |
|
6 | 5,66% |
| 1 |
|
15 | 14,15% |
| 2 |
|
64 | 60,38% |
| 3 |
|
25 | 23,58% |
| 4 |
|
6 | 5,66% |
| Flere enn fire |
|
4 | 3,77% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg ville tatt pris per enhet og oppfordre til å betale med vipps, så dere slipper å håndtere noe særlig kontanter.
|
|
|
#22 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?100/50 er helt greie matpriser. Som sulten voksen ville jeg nok spist 2 pølser, barn spiser jo gjerne 2-5 (og oppover) avhengig av tilgang og hvor lang tid de har på seg. Tiden som er satt av til pause kan altså bety en del.
|
|
|
#23 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?For min del: Max to med lompe, muligens bare en. Og 1 kakestykke. Null kaffe dersom det ikke er tilgang på melk.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?
|
|
|
|
#26 |
|
Fornøyd
|
Jepp. Selv om jeg ikke drikker kaffe.
|
|
|
#27 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg synes 100 kr er mye, men jeg er ikke glad i pølse, kaffe, og langpannekake. Jeg spiser ingen av delene på arrangement, ikke når det er gratis heller. Jeg hadde betalt 50 kr for barn.
|
|
|
|
#28 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg spiser pølse uten brød hvis jeg spiser og maks to. (Sannsynligvis ikke i det hele tatt på et arrangement uten proffe som behandler mat). Neppe representativt.
|
|
|
#29 |
|
can-jur
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Bare understreke at det er helt frivillig altså
|
|
|
|
#30 |
|
I mål
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg spiser 3 pølser om det er middagen min. Prøver unngå spise kake på sånne opplegg. Synes prisen er helt ok om det er en konsert man betaler for. Men hadde nok ikke giddet kjøpe mat til den prisen. Skjønner ikke helt opplegget. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Hvorfor tar dere ikke heller stykkpris?
|
|
|
#32 |
|
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Liker best å betale utifra hva jeg/barna faktisk spiser. Så jeg stemmer for enhetspris. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg liker ikke wienerpølser så hadde kanskje spist én hvis jeg var sulten, men hadde sannsynligvis latt være og valgt noe annet i stedet. Ellers ville jeg også foretrukket stykkpris framfor å betale for en meny jeg ikke kommer til å spise hele av. Ikke drikker jeg kaffe heller, så jeg kjenner det sitter litt langt inne å betale 100 kr for et kakestykke. Jeg hadde gladelig betalt for å komme inn på konserten og heller kjøpt det vi faktisk ønsker å spise/drikke.
|
|
|
#34 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Dette!
|
|
|
|
#35 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Enhetspris og Vipps stemmer jeg for.
|
|
|
#36 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg ville foretrukket å bare betale for det jeg spiste.
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg stemte først. 2.
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 15-03-22 kl 21:01. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Glamorøs
|
Men det blir jo veldig med matsvinn med en menyløsning.
Sist redigert av Tallulah : 15-03-22 kl 22:36. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg ser på maten jeg kjøper på sånne steder, på samme måte som at jeg trykket på røde kors knappen når jeg panter, kjøper lodd og kalender og fisk etc, altså støtte til de som driver med det. Ikke betaling for pølsene. (eller fisken. Som jeg ikke liker. Og har i fryseren lenge og vel. Men det er nå en annen sak)
|
|
|
#40 |
|
Ja, jeg tenker at det samma hva de serverer, jeg hadde spist før eller etter eller tatt ei pølse og levd happy med det. Betalt for hele greia som en støtte, ikke betaling for maten, og de må bare servere det de vil. Null stress.
|
![]() |
|
|