Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mange pølser spiser du?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor mange pølser?
Ingen!! 6 5,66%
1 15 14,15%
2 64 60,38%
3 25 23,58%
4 6 5,66%
Flere enn fire 4 3,77%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-22, 13:17   #12
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pølser spiser du?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tror noe av utfordringen er at folk ikke HELT skjønner konseptet, og så er jo også spørsmålet formulert som "ville du betalt for dette".
Jeg er likevel enig med det i at det er overraskende mange som ikke synes vanlige pølser (som det serveres overalt) er grei nok mat, jeg er også overrasket over hvor få pølser folk spiser .

Noe av det som "forvirrer meg" ved spørsmålet er dette om man ville betalt det og det for fri tilgang, siden jeg opplever at de fleste jeg kjenner inkludert meg selv ikke er særlig glad i fri tilgang til noe som helst, muligens utenom pølser dersom dette er middagen . Jeg ville derimot gjerne betalt for konserten, men jeg har skjønt at det ikke er en option.
Så jeg tror nok noen av svarene bærer preg av at det er litt vrient å skjønne "greia". Om man kunne solgt inn arrangementet som "billetten koster det og det, og pølser og kake er inkludert" hadde i alle fall jeg hevet meg rett på (støtter gjerne og tar litt mat hvis det passer), men jeg er mer usikker på hvor mange som hiver seg på "frivillig å betale, men HVIS du betaler 300 kroner for familien din kan dere spise så mye dere vil". Det er i alle fall der det blir noe merkelig for meg.

Når det gjelder fri tilgang fra buffet hadde vi ofte det på skoleavslutninger pre korona og jeg synes det er mange som har helt vill atferd, men dersom noen følger med ved buffeten tror jeg at det vil begrense det hele litt.

Haha. Jeg ser jo at forsøket mitt på å forenkle gjør det vanskeligere.
Det er kulturskola som arrangerer. Vi (barneteateret, ikke korpset denne gangen) ble spurt om å ha ansvar for kiosken. Rett og slett som dugnad og muligheter for å tjene en del penger.
Det er midt i middagstiden og har vært tradisjon for at det er mat å få kjøpt. Har vært tacobuffét før men det greier vi ikke å organisere på så kort tid. Og vi har ikke tilgang på kjøkken. Derfor pølser.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.