|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Min mann ville også hatt egg og bacon. Og lyse rundstykker. Han spiser ikke noe av dette hjemme, men alltid på hotell. Pannekaker også, hvis det finnes… Og croissant. Sist redigert av Hyacinth : 07-04-22 kl 07:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Mannen min ville hatt en bolle kefir med den muslien han pleier, et glass vann og to kopper svart kaffe. Om dette hadde vært et alternativ på overdådige hotellfrokoster, hadde han valgt bare det.
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?
Er det sant? Mannen min også.
![]() |
![]() |
#65 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Min samboer spiser det som blir servert, men er glad i varm frokost hvis han får. Stekt egg, bacon og gode pølser.
![]() |
#66 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Arvingen og Løvemannen ville gjerne hatt egg og bacon, lyse rundstykker, brie og croissanter |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Jeg synes det er lurt å ha bestillingsseddel for frokost. En del ting er jo varer som har lang lagringstid slik at det er uproblematisk for dere å ha litt utvalg.
![]() |
![]() |
#68 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Enig i at det er lurt for et lite sted å ha en bestilling for frokost. Lettere å beregne mengder |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Jeg ville hatt avkryssing for to typer brød eller varme rundstykker (pluss glutenfritt), knekkebrød, to typer ost, to typer kjøttpålegg samt eggerett med bacon, yoghurt, fruktskål og noe søtt. Varm og kald drikke i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Angående mengdeberegning, så tenker jeg at man kanskje bør finne en måte å la folk få bestille så mye som de faktisk spiser. Jeg vil gjerne ha litt utvalg, men bittelitt av hver ting, mens min mann spiser rundt regnet 3-4 ganger så store mengder som meg.
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Sambo hadde elsket egg og bacon, rundstykke med ost og skinke, agurk/tomat/paprika og gjerne noe wienerbrød også. Cappuchino og juice til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Kapselmaskin og vannkoker på rommet er for meg en god løsning på nok-kaffe-eller-te-problemet, om det er aktuelt.
![]() |
#73 |
geskjeftig
|
Ja, jeg har sett min spise litt fersk frukt også på hotellbuffet, eller kanskje et glass juice, men han hadde vært like happy uten.
![]() |
#74 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Det kommer litt an på aktivitetsnivå utover dagen, men det jeg spiser på hotell i Norge er: |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Får jeg godt brød så skal det ikke så mye til. Er pålegget tisvarende godt trenger jeg ikke stort utvalg. Skinke, brie, syltetøy. Lokalt og hjemmelaget, eller en kombinasjon er fint. Plommesyltetøy eller solbærsyltetøy fra lokal gård feks. Noe grønt, gjerne tomat, agurk ol.
Du får kjøpt gode frose croissanter som skal stekes ferdig hjemme. Selv Baker Hansen gjør dette og steker i utsalget.
![]() |
#76 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Samme her, men bytter the med svart brygget kaffen, den, ferskt bød, ferskpresset juice og noe frukt, savner ingenting.
![]() |
#77 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?De croissantene i frysedisken på Rema er skikkelig gode. Jeg liker de faktisk bedre enn Jacobs utvalgte og de jeg får på bakeri |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Du får handle engros, kjøp fryste croissant i sekk, billig og godt.
![]() |
#80 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du hatt til frokost?Jeg hadde satt pris på et hardkokt egg og god røykalaks. Sånn litt tørr og røyka på skikkelig vis, ikke fuktig/dryppende feit laks som er sprøyta med røyksyre.
![]() |
|
|