|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rekkehus og fuglekasse
Jeg er helt enig og synes de fleste er rimelig strenge mot Frukt. Selv er jeg lite interessert i mer fugleskitt på terrassen enn vi faktisk får helt uten fuglekasse, men jeg hadde nok spurt likevel. Selv spurte jeg naboen en gang om vi kunne henge en krok i deres vegg slik at vi fikk opp hengekøya vår. Hun sa nei, og det respekterte jeg selvsagt, selv om jeg syntes det var litt sært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
Jeg synes ikke det er strengt mot frukt at man står ved at annen manns eiendom skal respekteres på den måten at man ikke tar seg til rette med spiker eller hva det skulle være der.
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
Men litt av spørsmålet er jo om den veggen er «annen manns eiendom». Om veggen er mot terrassen til Frukt, vil det feks være naboen eller Frukt som maler den? Kan naboen stå på Frukt sin terrasse og male den grønn feks? Jeg vet ikke helt hvor grensesnittet går med hensyn til sånne rekkehus for å være helt ærlig. Man har jo felles vegg både inne og ute, og om uteveggen kun er tilgjengelig fra Frukt sin hage, er det da naboen sin vegg? Litt som gjerde - man vedlikeholder hver sin side av den om man har vegg i grensen mellom to rekkehus.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanskje ikke, men jeg synes ikke dra var sånn kjempekriminelt heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
|