|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fiktiv forumist regisserte sin egen dødJeg har ikke erfaring med så mange forumtroll - i hvert fall ikke som jeg har vært bevisst. Mitt eneste troll var historien på KG. Det var jo en ganske festlig historie og høyst underholdende. Ut fra det jeg leser i nettavisene så virker det som om denne TurboJenta/Maya var av et litt annet kaliber ettersom hun (i tillegg til et dramatisk liv med kjærlighet, utroskap og til slutt død) knyttet kontakter som hun (i følge nettavisene) hadde msn- og telefonkontakt med i tillegg til kontakt med på nettet. Nevnte trolling på KG begrenset seg til en glamorøs skjønnlitterær opplevelse ispedd kosmetikk-, mote- og interiørråd.
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Fiktiv forumist regisserte sin egen død
Signerer denne jeg, hadde nok vært uvitende om at det fantes sengetøy i egyptisk bomull om det ikke hadde vært for et visst troll ja. Underholdende, og lesing om en verden ganske fjern fra min. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Fiktiv forumist regisserte sin egen dødJeg tror jeg er en skeptiker av natur, og har flere ganger tenkt at "her er det ugler i mosen" på nett. Av samme grunn er jeg egentlig relativt restriktiv mht hva jeg legger ut av info om meg selv. Når det er sagt er jeg enig med dem som sier at en viss forumerfaring antakelig gjør det lettere å avsløre trollene, men man vet jo aldri. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Pauset
|
Helt enig med deg Superior. Har følt litt på det selv når jeg har fortalt min historie på forum. Har aldri blitt beskyldt for løgn, men vært redd for at noen skulle tro at det var det. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Forumlivet er definitivt ikke noen byggesten i livet mitt heller |
|
|
|
|
|
#66 |
|
villende
|
Jo da, jeg er enig i at det er mulig å engasjere seg i en nettperson fordi dette er et menneske man syns er morsomt, klokt eller interessant. Men jeg opplever også innimellom å treffe mennesker på nett som jeg genuint ønsker å treffe i det virkelige liv også. Og hvis denne nettpersonen da hadde vist seg å være "falsk" så hadde jeg nok følt meg temmelig snytt, gitt. Nå skal det sies at de menneskene jeg har truffet IRL etter først å ha blitt kjent med dem på nett har vært minst like interessant, som oftest mer interessante, som de har virket på nett. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, godt sagt!
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Ikke jeg heller, men så vanker jeg ikke på andre forum enn FP heller da....
|
|
|
#70 |
|
Stadig underveis
Dette er en gammel historie. Kanskje noen andre husker hvor mange år det er siden? |
|
|
|
|
|
#72 |
|
--
|
Ja, det var min første tanke også. |
|