|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bork bork bork
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd tre
Sjekk også ut This is How you Lose the Time War som han skrev sammen med Amal El-Mohtar... en liten epistolær [1] roman som beskriver en gryende romanse... mellom to agenter på hver sin side av en krig mellom tids- og dimensjonsreisende sivilisasjoner, fra hver sin mulige fjerne framtid som ikke kan sameksistere. Snedig.
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treTakk for tips Kjøkkenskriveren, men den boka er lest for lenge siden, dvs ganske straks etter at den kom i høst eller noe slikt. Veldig fin, poetisk, litt trist og litt god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treNina Lykke, Full spredning, etter anbefaling av psykiateren min, etter at jeg fortalte at jeg ikke leste noe for tiden. Full klaff!
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() |
#5 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå? Tråd treJeg leser Soul Music av Terry Pratchett på papir. Jeg ler og ler og fniser. Det trenger jeg nå om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
rakkarpus
|
Helt fantastisk! Gullkorn på hver side. Har lyst å streke under både her og der, for å huske sitatene, men er bibliotekets..
![]() |
|
|