|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Trenger tips ang. truseinnleggJeg bruker truseinnlegg festet under armene på klær for å unngå svetteringer. Altså de klærne der et truseinnlegg kan festes på plagget, og det ikke synes fra utsiden. (Ikke på tynne bluser, feks, men i en jeanskjole.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips ang. truseinnleggHar du prøvd slike? https://www.luxplus.no/produkt/novet...BoCvIwQAvD_BwE
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Trenger tips ang. truseinnleggJøss, hva man ikke lærer her på forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips ang. truseinnleggHvis du svetter mye / hele tiden kan jeg varmt anbefale å få hudlege til å vurdere om du kan ha nytte av botoxbehandling. Sist redigert av skyfri : 29-04-22 kl 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Trenger tips ang. truseinnlegg
Nei, det har jeg ikke. Tusen takk for tips, de skal testes.
De har jeg nå, og de fungerer ikke her hos meg.
Nei, jeg svetter ikke mye, men får typisk litt svette under armene på varme dager, Så botox og hudlege blir å skyte spurv med kanon. Sist redigert av 007 : 29-04-22 kl 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Trenger tips ang. truseinnleggVilel væt spurv med kanone her også, men skal implementere truseinnlegg eller de det var tips om her som noe je tester, for det er kjedelig å få klær øvelagt av flekker, og dessuten å ende med våte flekker som særlig er et problem sommerstid for meg
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Trenger tips ang. truseinnleggHah, det er jo en glimrende idé!
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips ang. truseinnleggJeg bruker First Price sine truseinnlegg og der sitter limet så godt at bunnen av innlegget noen ganger løsner fra resten når det skal fjernes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Trenger tips ang. truseinnleggTok lang tid før jeg skjønte hvorfor endel menn bruker t-skjorte under skjorta når det er varmt, det så for varmt ut. Men det var nettopp for å unngå svetteringer, bomullen absorberer fukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Trenger tips ang. truseinnleggJeg har et kroppspulver/talkum jeg tar litt av på armhulene. Opprinnelig luktet det bittelitt Chanel no5, men nå er lukten borte. Svettelukt unngås hos meg i hvert fall. (Og er det ikke fryktelig mye plast i truseinnlegg da?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
heimføing
|
![]() Sv: Trenger tips ang. truseinnleggDet fantes en type roll-on før ihvertfall, husker ikke hva den het, som skulle hjelpe mot mye svette. Ble solgt på apotek. Mulig den var full av ikke-så-bra-greier og er blitt forbudt nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tidsklemma
|
Inneholder ikke-så-bra-greier, hva mener du?
![]() |
#14 |
© All rights reserved
|
Svettelukt er ikke et problem, heller ikke kraftig svette. Men kvinne, 50, med litt løpske hormoner og en varm dag kan fort gi svetteringer på tettsittende plagg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
heimføing
|
Nei, jeg aner ikke. Over tjue år siden jeg hadde en sånn i hus, så det kunne jo ha kommet noe ny info siden den gang. (I likhet med at solarium var helt ok før, men ikke nå.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jeg får ikke svetteringer når jeg bruker talkumen, selv om det er varmt, jeg aner ikke hvorfor det er slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|