Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-22, 16:07   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp og Amber Heard saken er viktig?

Jeg har brukt Covid-sabbaten min til å følge med på saken. Jeg må innrømme at mye av grunnen er at Johnny Depp er en svært underholdende mann på tiltalebenken. Men. Lydopptaket der Amber Heard gjør narr av ham og samtidig innrømmer at hun har slått ham («hit, not punch!») og hvor hun sier «prøv å fortell verden at du, Johnny Depp, en mann, er offer for mishandling, og se hvor mange som kommer til å tro deg eller ta din side!», fikk det til å gå kaldt nedover ryggen min. Akkurat sånn snakker overgripere og mishandlere. Akkurat sånn.

Så mens jeg humrer over svarene Johnny gir på håpløse spørsmål fra Ambers advokater, så ser jeg viktigheten i at han står fram. Menn kan være ofre. Kvinner kan være mishandlere. Amber Heard framstår som en type kvinne som ødelegger for veldig mange av oss andre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.