Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken radiokanal hører du helst på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-07, 20:46   #21
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken radiokanal hører du helst på?

Hører stort sett på P4.

Gammel 21-08-07, 20:50   #22
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Hører kun på radio i bilen, og da hører jeg på P4

Me too

Gammel 21-08-07, 20:51   #23
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På jobb og i bilen er det P4 jeg hører på

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:09   #24
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

På jobb og i bilen er det P4 jeg hører på

Her også!

Gammel 21-08-07, 21:12   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Petre - nesten bestandig.

Gammel 21-08-07, 21:14   #26
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

P4 eller NRK alltid nyheter. Det er stort sett bare i bilen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:18   #27
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

petre

Gammel 21-08-07, 22:39   #28
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg "surfer" rundt etter musikk jeg liker, ellers liker jeg å høre på P2.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 22:44   #29
Frantzen
Passiv

Standard

P1 eller Alltid nyheter

Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 22:57   #30
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hører helst ikke på radio. Iallefall ikke P3, makan til støyete egenreklamer og folk, da gitt. Liker lite av musikken også.

Gammel 21-08-07, 23:07   #31
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

P1 (reiseradioen og nitimen)
P3 (særlig P3-morgen) men svitjser når det blir for mye fjortis.
P4 når jeg kjører t/r Oslo for trafikkoppdatering - og ofte bra 80-tallsmusikk
P2 - kl 16: Radioselskapet med Nina Stensrud Martin (kul dame) og Kristian Bendiksen.
Kanal24 - pga musikken og noen bra programmer.
Jazzradioen (FM 106,8) mellom kl 16-20! Bra stemning.

Men hater radioreklame!!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 23:12   #32
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg kjørte til jobben hørte jeg på P4 pga. trafikkmeldinger. Da vi hadde egeninnsats på huset hørte vi på P4 fordi jeg ble hektet på å finne ut hva lyden av Norge var da. Ellers foretrakk jeg Radio Tango i gamle dager da jeg hørte mye på radio, men hører nesten ikke på radio lenger.

Gammel 21-08-07, 23:19   #33
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

P1 (reiseradioen og nitimen)
P3 (særlig P3-morgen) men svitjser når det blir for mye fjortis.
P4 når jeg kjører t/r Oslo for trafikkoppdatering - og ofte bra 80-tallsmusikk
P2 - kl 16: Radioselskapet med Nina Stensrud Martin (kul dame) og Kristian Bendiksen.
Kanal24 - pga musikken og noen bra programmer.
Jazzradioen (FM 106,8) mellom kl 16-20! Bra stemning.

Men hater radioreklame!!

Tror sannelig du hører en del på radioen, jeg

(et av mine beste barndomsminner er lyden av radioen i stua)

Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 23:20   #34
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Amelie: Gode radiotips!

Tidligere hørte jeg nesten utelukkende på Petre. Så ble fjortisvibbene litt for påtrengende og jeg byttet til Kanal24. Der holder jeg meg for det meste. Masse bra musikk og endel gode programmer. Og fine folk.

Savner gamle Petre! Med Irma 1000, Mamarazzi, Herreavdelingen, XL osv..
NRK har sviktet oss som fulgte Petre fra begynnelsen. Kanskje de burde startet en egen kanal som heter "Petretti", eller noe i den duren?
Kanal24 har tatt litt opp tråden der "gamle" Petre slapp. Med unntak av Lars Eikanger. Han sliter jeg med.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 23:23   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en fjortis. Vi hører nesten alltid på P3 når vi hører på radio.

Hvis vi kjører bil, så unngår vi Juntafil (sexprogram for ungdom) og da blir det som regel P4 isteden.

Vi hører ALLTID på FK Fotball på søndag 12-14. Det er et fantasktisk program, og man trenger bare være middelmådig fotballinteressert for å underholdes. Forrige fødsel foregikk på dette tidspunktet, og det var da vi oppdaget at det faktisk var et musikkanlegg på fødestua. Så vi fikk med oss programmet den dagen også.

Gammel 21-08-07, 23:29   #36
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Med Irma 1000, Mamarazzi, Herreavdelingen, XL osv..
NRK har sviktet oss som fulgte Petre fra begynnelsen. Kanskje de burde startet en egen kanal som heter "Petretti", eller noe i den duren?

JA! Irma 1000 var toppers!! Mammarazzi også! Herreavdelingen går enda, da (hører på det i skrivende stund).

Petretti

Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 23:30   #37
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg hører på P4 hele dagen. Alle jeg kjenner mener jeg er helt håpløs som hører på den, men jeg digger det.

Gammel 21-08-07, 23:36   #38
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

JA! Irma 1000 var toppers!! Mammarazzi også! Herreavdelingen går enda, da (hører på det i skrivende stund).

Petretti

Jeg vet også at Herreavdelingen går ennå - men til feil tid og på feil kanal... Det var så fint når alt det gode var samlet på én kanal.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 23:37   #39
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

P1 :gammel:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 01:12   #40
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilken radiokanal hører du helst på?

Radio 1, særlig frokostshowet der med luringen er bra, fra 6-10 am. hver dag, og luringen er ganske sent. Digger Felix
Ellers er det lite radio.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.