Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er du en typisk FP-er?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-07, 22:43   #141
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Er du en typisk FP-er?

Ai ai, det spørs om du bør finne deg et annet sted å være. Her kommer du nok til å få så ørene flagrer - grav deg ned i tide!

6% har landet på denne bedømmelsen.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 22:50   #142
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk quiz.

Uansett hvor ignorant og politisk ukorrekt jeg har fremstått i det siste, så klarte jeg å få følgende svar:
Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere?

62% har landet på denne bedømmelsen.

Gammel 15-08-07, 23:04   #143
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jaja, jeg liker hete diskusjoner, jeg…

Det kan nok hende du vil føle deg litt utafor. Hvis du setter pris på en god diskusjon og ikke er redd for litt pepper, kan nok dette være et blivende sted allikevel.

23% har landet på denne bedømmelsen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 23:54   #144
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere?

Gammel 16-08-07, 00:22   #145
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Morsom test.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 09:09   #146
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*hihi* Ikke dumt:

"Det kan nok hende du vil føle deg litt utafor. Hvis du setter pris på en god diskusjon og ikke er redd for litt pepper, kan nok dette være et blivende sted allikevel."

Gammel 17-08-07, 16:03   #147
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Bedømmelse:

Det kan nok hende du vil føle deg litt utafor. Hvis du setter pris på en god diskusjon og ikke er redd for litt pepper, kan nok dette være et blivende sted allikevel.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 20:27   #148
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ja, opptil flere. Men det testen ikke viser, er at jeg brukte helt feil bæredingser. Babybjørn og bæremeis i stedet for slynge og meitai.

Mee too.

Borsett fra det så fikk jeg...

...er vel ikke helt overrasket nei.

Gammel 17-08-07, 20:54   #149
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Havna visst i denne gruppen, jeg også. Jeg er ikke så veldig overrasket.

Sitat:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 20:57   #150
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

24% har landet på denne bedømmelsen

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:13   #151
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 22:15   #152
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Du vil nok finne deg tilrette etc.

Det´ asså ikke min skyld at jeg ikke stemte ved siste valg. Jeg har jo ikke stemmerett. Og mannen erter meg med, at jeg er negerlander og kommer fra en negerlands by, så det uttrykket har jeg liksom vænnet meg til.

Morede meg voldsomt over barn som skal sitte bakovervendt inntil skolealderen. Fin quiz, Elinblu !

Gammel 17-08-07, 23:16   #153
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Bedømmelse:

62% har landet på denne bedømmelsen

Gammel 22-08-07, 02:13   #154
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er du en typisk FP-er?

Bedømmelse:

Gratulerer, du er den fødte FP-er! Her var det ikke mye forbedringspotensial. Du vil nok stortrives og få mange nye venner.

8% har landet på denne bedømmelsen.

Da er jeg vel på rette plassen da.
Moret meg over Fedup Lindberg

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 08:10   #155
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bedømmelse:

61% har landet på denne bedømmelsen.

Jeg er jo her for å lære, så det stemmer bra

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 19:37   #156
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

"Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere?"

Gammel 24-08-07, 22:48   #157
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er god på søppelsortering, mens manglede Odd Molly-fasinasjon trekker nok ned

Gammel 24-08-07, 22:50   #158
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg er god på søppelsortering, mens manglede Odd Molly-fasinasjon trekker nok ned

Det gjør det, ja. Kanskje jeg skal gå inn og gjøre fasiten tilgjengelig.

Gammel 24-08-07, 22:53   #159
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bedømmelse:

25% har landet på denne bedømmelsen.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:10   #160
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det gjør det, ja. Kanskje jeg skal gå inn og gjøre fasiten tilgjengelig.

Klart vi vil ha fasit på hvordan man blir/er en ekte FP-er.

Har jeg forresten husket å si at jeg syntes det var en fabelaktig quiz?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.