|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Noe helt annet i Stockholm?Vi har vært mye i Stockholm, og har temmelig god oversikt over hva byen har å by på av museer og spisesteder, men kanskje dere vet om noe vi har gått glipp av? En utflukt, kanskje? Et sted vi kan reise til utenfor byen? En heldagsaktivitet? En restaurant vi har gått glipp av? Det er snakk om vinterferien, og jeg må si at visitstockholm i stor grad fokuserer på sommeraktiviteter.
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe helt annet i Stockholm?For Sthlm anbefaler jeg alltid Hallwylska. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noe helt annet i Stockholm?Trekker opp denne. Har det skjedd noe i Stockholm det siste året vi bør få med oss? Cafeen i webhallen er nedlagt, denne gangen skal nok ikke på Fotografiska, men Hallwylska skal vi teste, tenker jeg. Og robotutstillingen på tekniska.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Noe helt annet i Stockholm?Familien hadde et utrolig vellykket besøk på restaurant Smak da vi var i Stockholm i mai.
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noe helt annet i Stockholm?Det er tilsiktet, både fordi jeg syns det er grønnjævlig (bare hakket bedre enn Tusenfryd), og fordi det er stengt. Vi er generelt ganske glade i fornøyelsesparker, men Grøna Lund syns jeg var uinspirerende og kjipt. Giddalause tenåringer i alle servicefunksjoner, og ikke noe særlig å gjøre.
Sist redigert av Tallulah : 16-09-19 kl 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe helt annet i Stockholm?Anbefaler Stockholms Spelmuseum av hele mitt hjerte dersom man har noe som helst slags forhold til dataspill nå eller gjennom tidene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Noe helt annet i Stockholm?Drar opp en gammel tråd i håp om at det er nye tips til ting å gjøre i Stockholm. Foruten det som er nevnt over og ikke nedlagt.
![]() |
#13 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Noe helt annet i Stockholm?Går det tog til Stokchol nå? En helgetur i sommer kunne vært noe for Helten og meg. Det er også flere ting i tråden som er interessant og ukjent for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Noe helt annet i Stockholm?Det går tog til Stockholm, men nå er det bare to avganger i døgnet. Ett kl 16.32 og ett helt ukristelig tidlig på morgenen.
![]() |
![]() |
#16 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Noe helt annet i Stockholm?Er Wasaskipsmuseet verdt et besøk? Synes de er gode på museum i Sverige, så det blir heller det enn shopping.
![]() |
#19 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Noe helt annet i Stockholm?Wasa er å anbefale absolutt. Ellers anbefaler jeg en tur med hurtigbåt ut i skjærgården til waxholm kastellet, det tar ca 1 time og kastellet er vel verdt et besøk syns jeg. Og så får man se skjærgården på veien i tillegg.
![]() |
|
|