Sv: Hjelp! Panikkferieplanlegging! Hvor?
Tusen takk folkens! Jeg skal se på alle forslagene deres.
Nice har vi også tenkt på, det vakte guttungens interesse, så det er noe vi ser videre på. Mannen og jeg var der for noen år siden, og jeg husker det som fint, og lett å komme seg rundt. Tar gjerne imot tips om overnatting der!
Kroatia er flott, det liker vi alle, men det er ikke så lenge siden vi var der (før korona riktignok, men likevel), så jeg tror kanskje vi prøver noe annet.
Jentene vil veldig gjerne til Italia. Vi har tidligere flydd til Roma og reist videre via Napoli og Ischia, til Sorrento og Amalfikysten, men det tok en del tid med transport, hvis jeg ikke husker feil (noe det kan hende jeg gjør, siden vi reiste med en utålmodig toåring, jeg var gravid med tvillinger, det var hetebølge og togstreik ). Vi er glade i å reise rundt, men akkurat denne gangen vil vi gjerne komme til et sted kjapt og enkelt, og bare være (skal kjøre litt rundt i Norge både før og etter). Vi kikket også litt på Sardinia, ser det går direkte fly dit, men nøler litt der, siden vi har venner som er kjent der, og som har VELDIG sterkt ønske om å ta oss med dit til "sitt" sted, trolig neste sommer. Men tar gjerne imot flere gode italiatips!
Spania var også et godt forslag, og prisen var jo slett ikke ille Meisje, men er det ikke skrekkelig varmt, sånn i slutten av juli? 
Har du noen konkrete tips i Portugal Karamell?
Sist redigert av My : 23-05-22 kl 17:01.
|