|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #11Naboen har plantet hekk foran mine stuevinduer! Advokat er på saken.
#4 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #11Tennisalbue! |
![]() |
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #11
Jeg har tennisalbue på 6. året nå, og til slutt fant jeg ut at ignorering er like bra som alt mulig annet. I begynnelsen prøvde jeg flere tablettkurer, men det eneste de gjorde, var å gi meg hodepine og kvalme, så det gav jeg opp.
#6 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #11
Jeg har gått lenge med vondt og ikke visst hvorfor,siden fastlegen min egentlig ikke sjekket den, men så sendte han meg til fysioterapeut. Der har jeg gått og trent nå i 6 måneder, men er ikke bra ennå. Nå driver han og "rubber opp" senen,ved at han masserer den (så den visstnok skal bli mer ødelagt for å så bli sterkere). Han bruker også veldig dyptgående varme. Jeg har ikke fått medisiner og det ville jeg nok ikke hatt heller, men det er frustrerende at det tar så lang tid. |
![]() |
![]() |
|
|