Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
Jeg forstår ikke med min beste vilje hvorfor alle er så livredde for at noen skal samarbeide med Frp eller at Frp skal få mer makt.... Den biten skjønner jeg virkelig ikke! Det er et demokrati vi lever i. Folket bestemmer. Heldigvis. Dersom folket stemmer frem Frp så burde det være et tydelig signal til alle andre partier om at de har en jobb å gjøre i forhold til å tydeliggjøre sin egen politikk, og ikke minst få frem budskapet til sitt eget parti bedre og tydligere. Jeg synes samtlige partier bruker altfor mye energi på irritasjon og skremselspropaganda om Frp. Bruk like mye energi på å fremme og markedsføre egen politikk, så vil det garantert føre til innhøsting av stemmer på sikt.
Hvorfor i all verden er dette så vanskelig å skjønne?? Det er bare å lese FrP sitt partiprogram det. De står for noe helt annet en samtlig alle partier. Jeg tar så sterk avstand fra deres standpunkter på alle områder at jeg vil ikke stemme på partier som må samarbeide der det må inngås kompromisser som innebærer elementer av FrP's politikk. Hva i all verden er så vanskelig å skjønne med det?
|