|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Venninnetur København. Tips?Vi skal på venninnetur til København i september, og jeg skal overraske venninnene med en aktivitet, en fin middag el. i anledning et jubileum. Noen som har gjort noe gøy i København som de vil dele? Aller helst en morsom aktivitet, kan gjerne innebære mat/drikke, men gode restauranttips tas også veldig gjerne imot. Takk, takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Venninnetur København. Tips?Hvis dere har litt penger å bruke, ville jeg spist middag på Punk Royal. https://www.punkroyale.se Vi spiste der i vinterferien og det var nydelig mat og en kul opplevelse på en gang.
![]() |
![]() |
#3 |
Sangfugl
![]() Sv: Venninnetur København. Tips?Wow, det så gøy ut Tjorven! Et par av damene er litt kresne, så mulig det blir litt mye? Jeg synes det så skikkelig kult ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Venninnetur København. Tips?
Det er IKKE et optimalt hvis man er kresen, nei. Vi fikk servert mye rart. Men jeg finnes ikke kursen, og synes det var utrolig god mat. Mye bedre enn det ultrakule konseptet tilsa; jeg fryktet de ikke klarte kombinasjonen, men det gjorde de.
![]() |
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Venninnetur København. Tips?Trio har både cocktailbar og restaurant med fantastisk utsikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Venninnetur København. Tips?Vi var i København forrige helg og jeg anbefaler tur til Reffen. Så mye godt og høy festivalstemning i flott vårvær. Ta vannbuss ut, da får dere sett København fra sjøen. https://reffen.dk/
![]() |
![]() |
#7 |
Sangfugl
![]() Sv: Venninnetur København. Tips?Tusen takk for gode tips! Dette blir gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|