|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Å reise med barnNy nettside for deg som skal reise med barn: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Å reise med barnDe kan ikke ferieloven på den siden i hvert fall. 5 ukers ferie liksom. Det har vi faktisk ikke i dette landet. Ikke etter loven i hvert fall.
![]() |
#4 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Å reise med barnJo da, se her http://www.lovdata.no/all/hl-19880429-021.html#map002. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
villende
|
![]() Sv: Å reise med barn
Jeg tror faktisk at lørdag regnes som feriedag ihht ferieloven. Fem ukers ferie forutsetter at avtale mellom arbeidstaker og arbeidsgiver eller tariffavtalen bestemmer at man har fem uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
Niks. Du har feil, jeg har rett.
![]() |
#7 |
villende
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Å reise med barnMerkelig hvor mange som registrerer seg her for å promotere egne sider.
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Å reise med barnJeg bruker selvsagt ikke sider der eiere registrerer seg under falskt flagg og tror de skal få trafikk.
![]() |
#12 |
villende
|
Når det første innlegget til en ny bruker er skrevet for å promotere en nettside, så er det vel lite tvil om at det er noen som har særskilt interesse i nettsiden som skriver innlegget? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Da er jeg med |
![]() |
![]() |
![]() |
|