|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?Denne er litt overraskende på smak. Og god: |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?Ellers vil jeg varmt anbefale sider fra Hardanger. Enten Hardangergutane, Edel fra Åkre, Humlepung fra Aga, ja, you name ut. Skjlnner ikke at ikke nordmenn drikker mer av kvalitetsdrikk fra Norge! Kortreist og i verdensklasse. Og ofte veldig anvendelig til mat. Vi har perler rett rundt hjørnet, men mange vet ikke om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
koko
|
![]() Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?
Er ikke det på vei opp da? Jeg har vært hekta på eplesider siden jeg oppdaget Trolltunga (oppkalla etter meg, tross alt) for etpar år siden. Da var utvalget på polet ganske labert, men nå synes jeg den hyllen har vokst veldig. Skarbø gard på Stranda er en av favorittprodusentene mine, både fordi de har veldig god sider og fordi det er lokalt.
![]() |
#24 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?Jeg liker en kald radler. Det er friskt og leskende når det er varmt. Det finnes både med og uten alkohol.
![]() |
#25 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?Jeg drikker ofte både iste og iskaffe, siden vi har kjøleskap som leverer isbiter. Da er det isbiter, litt hjemmelaget sirup av sukker og vann, og enten espresso og melk eller te og f.eks. sitronjuice.
![]() |
#26 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Anbefaler også denne!
![]() |
#27 |
Kontrollfrik
Jo, definitivt på vei opp, og det hjalp godt da gårdsutsalgene fikk lov å selge varene sine selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
koko
|
Det er mye mulig, har ikke tenkt på det. Uansett, deilig å sette seg med et glass sider og føle at man tar en bit fra et eple rett fra treet.
![]() |
|
|