Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

SAS - risikosport, eller løser det seg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-22, 09:57   #11
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Jeg er enig i at kravet deres er urimelig og alt for høyt.

Men det er nyanser her også. Et av hovedpunktene som de kjemper for er høyere begynnerlønn. Den ligger under elektriker og andre sammenlignbare utdannelser. Det er et krav som er lett å forstå.

At flyteknikerne tjener godt bunner jo også i tillegg for ugunstig arbeidstid. Det synes jeg ikke man skal holde mot dem, men bruke grunnlønn som utgangspunkt.

Jeg tror også at de hadde kommet bedre ut av det om de hadde en forhandler som gjenspeilet yrkesgruppen bedre. Lett arrogant mann i pen dress, pilotbriller og Rolex tror jeg virker ekstra provoserende som illustrasjonsbilde på denne prosessen. Det burde ikke være sånn, men jeg tror det påvirker bildet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.