|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Trenger Berlin-tips. Spennende/fin restaurant og lagaktiviteterNoen som har tips til en skikkelig god og/ eller spennende restaurant i Berlin? Er interessert i både fine dining, historisk/ spesielt eller kult og gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger Berlintips. Spennende/fin restaurant og lagaktiviteterJeg har en million berlintips – men akkurat på restaurantfronten er det ganske tomt, dessverre. Jeg går bare inn et sted, og maten har alltid vært god/helt grei, avhengig av prisnivå.
![]() |
#4 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger Berlintips. Spennende/fin restaurant og lagaktiviteterEr det barn involvert? Min da tiåring og jeg var på spionmuseet, det slo an.
![]() |
#6 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Trenger Berlintips. Spennende/fin restaurant og lagaktiviteterVi leide bysykler med guide da vi var der med jobben. Veldig fin måte å bli kjent med byen på.
![]() |
#7 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger Berlin-tips. Spennende/fin restaurant og lagaktiviteterVi hadde et meget positivt møte med Ristorante Mario Berlin i Südwestkorso 10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Trenger Berlin-tips. Spennende/fin restaurant og lagaktiviteterJeg løfter denne opp igjen og lurer på tips sånn generelt (ikke bare restaurant) vi har 6 dager på oss, liker museum og bor ved checkpoint charlie. To voksne, to tenåringer…
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 22-06-22 kl 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Trenger Berlin-tips. Spennende/fin restaurant og lagaktiviteterJeg anbefaler å få billetter til glasskuppelen i Reichstag med audioguide. Det synes begge ungene var stas da vi var der, og vi lærte masse uten at det føltes som "læring".
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Trenger Berlin-tips. Spennende/fin restaurant og lagaktiviteter
Gøy! - Og er det lurt å fikse billetter allerede nå? Eller er det stort sett ledig om man bestemmer seg dagen i forkant?
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Trenger Berlintips. Spennende/fin restaurant og lagaktiviteter
Jeg vil gjerne ha en million Berlintips! Hva som er fint å gjøre og se for voksne/voksen ungdom, for å kalle det det. Storesøster i dette tilfellet.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Trenger Berlin-tips. Spennende/fin restaurant og lagaktiviteter
Vi bare ramlet over det da vi var der og fikk billett til dagen etter. Så fikk vi alle på oss et headsett og vandret rundt i glasskuppelen på egenhånd mens vi ble underholdt/informert.
![]() |
![]() |
|
|