Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fly kun med håndbagasje i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Kommer du til å kun ha med håndbagasje på flyturen i sommer?
Ja, kun håndbagasje. Ikke mellomlanding 13 15,48%
Nei, jeg tar med bagasje og håper på det beste. Ikke mellomlanding 43 51,19%
Ja, kun håndbagasje. Mellomlanding 5 5,95%
Nei, jeg tar med bagasje og håper på det beste. Mellomlanding 11 13,10%
Flymat 12 14,29%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-22, 00:49   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Jeg liker også de nye reglene, og har hatt mer enn nok rive-meg-håret-opplevelser med folk som har for stor kabin-koffert, alt for tung kabinkoffert, poser og digre håndvesker i tillegg til den alt for store/tunge håndbagasjen. Den gangen jeg skulle hjem fra London i stappfullt fly, og vi med små vesker ble bedt om å ikke bruke hattehyllen, sa jeg fra at det var helt uaktuelt for meg å først ha betalt for å sjekke inn koffert, for så å måtte sitte med veske ved bena og jakken i fanget slik at håndbagasjefolka skulle få plass til tingene sine. Jeg skal ikke fly i sommer (det er kanksje like greit npr jeg er så sur på kabin-koffertene ), men pleier å sjekke inn bagasje. 8 kg er ikke mye.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.