|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jobber ungdommene deres i sommer?
Dette høres riktig ut. På foreldremøter i klassen til knerten (14 år), så høres det ut til at dette er jobber man får hvis man søker. Men han går på skole i en annen bydel, og har definitivt folk i klassen som «trenger det mer enn ham». I den bydelen vi bor er det IKKE lett å få jobb gjennom bydelen og de har «tatt» alle de enkle jobbene.
![]() |
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Jobber ungdommene deres i sommer?
Stemmer. Jeg meldte dem om dette ifjor. At jeg synes det er greit at de tildeler etter behov, men at de kan droppe å profilere det som et realistisk møte med arbeidslivet. Det gjør jo bare at ungdom lurer på hva som var galt med dem når de ikke fikk, når mange de kjenner som åpenbart fungerer dårligere får. Jeg synes som sagt det er greit det er sånn, men galt profilert på åpent marked. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Jobber ungdommene deres i sommer?20 åringen min jobber i hele sommer. Hun jobbet ikke på vgs. Har funnet seg jobber selv (hatt flere) 18 åringen er kronisk syk og jobber ikke (går heller ikke på skole).
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Jobber ungdommene deres i sommer?19-åringen tar vakter på den vanlige helgejobben sin. Blir ikke riktig fikk tid. Hunhar dessuten 4 ukers ferie hvor hun konkurrer i sin sport på ganske høyt nivå.
![]() |
#5 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jobber ungdommene deres i sommer?De to eldste er i fast arbeid. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|