Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

AirBnb - hva er innenfor?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-22, 21:33   #61
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Jøss er det mulig? Dere kan jo leie på Airbnb igjen med mannen sin bruker i alle fall. Vi leier ut hytta på Airbnb (litt) og klart det er super-rent der når nye gjester kommer. Våre gjester må vaske ut selv etter seg. Så kjip opplevelse. Send oss link?

Gammel 15-07-22, 21:52   #62
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Du svarte saklig og ordentlig, så jeg tenker ikke det er slik at dere ikke får leie, nødvendigvis. Ellers får vi andre leie ut til deg så du får jobbet deg opp i rykte.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-22, 22:15   #63
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville definitivt ha nevnt at det bugnet av edderkopper der. Nå betyr det langt mer for meg enn sølvkre, men jeg tenker også at det er viktig info for mange.

Etter å ha lest hennes svar, så hadde jeg glatt klippet og limt inn meldinger fra vedkommende. Hun virker jo ikke riktig på en flekk.

Gammel 15-07-22, 23:21   #64
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Håper bare folk ser at jeg er en smule mer saklig.

Men får neppe leie noe igjen. Faen altså. Merker at dette går inn på meg. Hun har ødelagt min mulighet til å leie mer Airbnb..

Eg ville nok tatt ein såpass åpenbar passiv-aggressiv omtale med ei klype salt. Særlig viss den skil seg ut frå mengda.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-22, 23:27   #65
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg ville nok tatt ein såpass åpenbar passiv-aggressiv omtale med ei klype salt. Særlig viss den skil seg ut frå mengda.

Samme her. Du var saklig og høflig, hun var definitivt ikke det.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-22, 08:57   #66
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Herregud for en kjerring. Din anmeldelse var heller positiv gitt opplevelsene. Og få en airbnb bruker på mannen, ja.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-07-22, 09:20   #67
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg ville definitivt ha nevnt at det bugnet av edderkopper der. Nå betyr det langt mer for meg enn sølvkre, men jeg tenker også at det er viktig info for mange.

Etter å ha lest hennes svar, så hadde jeg glatt klippet og limt inn meldinger fra vedkommende. Hun virker jo ikke riktig på en flekk.

Jeg glemte de! Irriterende!

Gammel 16-07-22, 09:24   #68
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

https://www.airbnb.no/rooms/57280006...uR4usP%2Bz%2Fc

Tilbakemelding på min kommentar. Hun spekulerer jo helt klart å å leie ut slik, alle en tid det ville vært nye mer fornuftig å legge seg flat.

Jeg lurer på hva annet den dama lyver om. Jaja, godt jeg aldri skal ha noe med henne å gjøre igjen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 08530763-E7C6-4EB0-A77F-52FFD52710B7.jpg (21,0 KB, 100 visninger)
Gammel 16-07-22, 09:28   #69
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Synd man ikke kan redigere i ettertid. Kunne godt husker edderkoppene og skrevet at jeg fikk refusjon.

Gammel 16-07-22, 09:35   #70
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun har selv, som gjest, fått tilbakemelding om at hun vasket for dårlig etter seg selv, fra en vert i Danmark.

Gammel 16-07-22, 09:36   #71
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hun har selv, som gjest, fått tilbakemelding om at hun vasket for dårlig etter seg selv, fra en vert i Danmark.

Men så viser det jo seg at rengjøring ikke er henne sterke side da.

Uff, må bare le.

Gammel 16-07-22, 09:53   #72
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snodig utleier. Meldte dere inn til AirBnb mens dere bodde der, eller etterpå, slik hun skriver?
Jeg syns du var altfor snill i omtalen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-22, 09:57   #73
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Snodig utleier. Meldte dere inn til AirBnb mens dere bodde der, eller etterpå, slik hun skriver?
Jeg syns du var altfor snill i omtalen.

Vi meldte til henne underveis. Tok det med Airbnb når vi aldri ble enige.

Ja, jeg var nok for snill, men i motsetning av hva hun skriver er jeg en lite skremmende person som ikke liker å være kjip. Til tross for at det faktisk ikle ligger hos meg.

Nå angrer jeg jo på at jeg tok kampen, at jeg leide hos Airbnb og at jeg i det hele tatt noen sinne dro på ferie. Aldri har jeg vel blitt utsatt for noe slikt før!

Gammel 16-07-22, 10:18   #74
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres jo helt sykt ut.
Forsøkt å klage på hennes offentlige tilsvar til AirBnb? Med dokumentasjon av meldinger mellom dere? Det er ikke sant som hun skriver da, at du klaget etterpå. Spør om AirBnb kan fjerne det i sin helhet? (Tilby å fjerne din omtale samtidig kanskje)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-22, 10:20   #75
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Høres jo helt sykt ut.
Forsøkt å klage på hennes offentlige tilsvar til AirBnb? Med dokumentasjon av meldinger mellom dere? Det er ikke sant som hun skriver da, at du klaget etterpå. Spør om AirBnb kan fjerne det i sin helhet? (Tilby å fjerne din omtale samtidig kanskje)

Har gjort det. De sier at dette er hennes subjektive opplevelse og at det ikke bryter med reglene. Så jeg har gitt opp Airbnb; de lar løgnere med skadedyr leie ut, for det er innenfor regelverket deres.

Jaja. Aldri mer.

Gammel 16-07-22, 14:55   #76
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Så dårlig gjort Har dere fått andre anmeldelser? En dårlig er ikke like tydelig hvis du har fått andre som er ok.

Gammel 16-07-22, 14:56   #77
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Så dårlig gjort Har dere fått andre anmeldelser? En dårlig er ikke like tydelig hvis du har fått andre som er ok.

Jeg har en bra. Dette var mitt andre forsøk på Airbnb.

Gammel 16-07-22, 14:59   #78
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

En bra er flott! Da ser de som leser om deg at du ikke kun er dårlig. Jeg booket er hotell nylig og overså en del av de eldig negative omtalene. Jeg håper du klarer legge dette bak deg. Kjenner så godt følelsen av at det sitter i og preger dagene, men forsøker selv å tenke at det er det ikke verd.

Gammel 16-07-22, 15:08   #79
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Skjønner godt at det ikke frister å leie gjennom Airbnb igjen, men jeg vil tro at det er trygt om man leier fra folk som har mange gode omtaler. Ikke helt det samme, men når jeg kjøper ting på finn som må sendes, kjøper jeg bare fra folk som har mange gode vurderinger. Har aldri blitt lurt.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-22, 16:51   #80
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg logga inn på Airbnb og rapporterte profilen til utleier og skreiv at ho lyg i omtalene av Einhyrninhur og at dette svekker truverdigheita til Airbnb. Viss mange her gjer det samme kan det hende dei må reagere.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.